Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

 

CÀPSULA: L’educació social i els infants i adolescents no acompanyats

Sovint ens preguntem si el repte professional de contenir, millorar competències i acompanyar els nois i noies que fugen del seu lloc d’origen i assolir-ne la plena integració social és un repte realista.

 

Inici de l'activitat 06-06-2018 18:30
Finalització de l'activitat 06-06-2018 20:00
CÀPSULA: Com prevenir la violència de gènere?

ACTIVITAT AJORNADA

Aquesta Càpsula vol oferir un marc per a l'anàlisi, un espai de reflexió, de comunicació i de discussió en grup sobre la violència de gènere, en concret, sobre el maltractament psicològic en l'àmbit de la parella.

 

 

Inici de l'activitat 12-06-2018 17:00
Finalització de l'activitat 12-06-2018 19:30
CÀPSULA: Pedagogia d’Emergència: la pedagogia Waldorf en situacions de catàstrofe i trauma

La Pedagogia d’Emergència és una proposta per mirar el trauma des de la mirada de l’ésser humà amb què la Pedagogia Waldorf acompanya els infants a l’escola, per treballar-hi la integració dels esdeveniments potencialment traumàtics, com uns primers auxilis anímics que enforteixin les pròpies forces d’autocuració.

 

 

Inici de l'activitat 14-06-2018 18:30
Finalització de l'activitat 14-06-2018 20:00
CÀPSULA: Aspectes clau per millorar la intervenció socioeducativa amb infants i adolescents no acompanyats procedents del Marroc

En aquesta Càpsula es platejaran un seguit d'aspectes a tenir en compte per entendre millor la situació d’infants i adolescents no acompanyats procedents del Marroc, abordant la procedència i l’arribada, la tasca socioeducativa, així com els aspectes més controvertits que els envolten.

 

 

Inici de l'activitat 19-06-2018 18:30
Finalització de l'activitat 19-06-2018 20:00