Títol: Administratiu (Oficial 1ª)

Descripció /característiques del lloc de treball

Persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat. Seguiment administratiu i suport en la gestió administrativa.

Funcions

  • Suport administratiu a les activitats pròpies de la dinàmica col·legial: activitats formatives, jornades i activitats pròpies, participació col·legial.
  • Atenció i informació al públic (col·legiats, persones i agents amb els que es relaciona l’entitat) en l’horari d’obertura, presencial i telefònica.
  • Justificació administrativa i gestió econòmica de projectes i serveis.
  • Interlocució amb entitats externes i l’administració pública sempre que sigui necessari.
  • Realitzar propostes d’optimització i manteniment dels projectes i serveis que es troben en funcionament.
  • Elaboració de materials i gestió de difusió i comunicació.
  • Redacció i disseny de documents.
  • Participació en reunions i trobades de treball i debat (internes i externes).
  • Realitzar tasques pròpies administratives (estadístiques, correu electrònic, gestió de documentació...).
  • Cura de l’adequació dels diversos espais de la seu del CEESC a les activitats a realitzar-hi, i del seu manteniment. Compra i reposició de material.
  • Gestió i organització d’arxiu i registres.
  • Derivació dels contactes i informacions per a la seva gestió.
  • Recull de dades per a seguiment i elaboració de memòries.
  • Reunions de Junta Delegada: convocatòries, desenvolupament, elaboració i gestió de les actes.
  • Control del pressupost i caixa de la delegació.
  • Coordinació amb la resta de membres de l’equip tècnic, de la Junta de Govern de l’entitat i de la Junta Delegada del territori concret.
  • Resolució d’incidències

Perfil / Requisits

Formació indispensable
Formació inicial mínima:

  • Cicle de Grau Superior en àmbits administratius
  • Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català
  • Domini d’eines informàtiques.

Formació complementària

  • Coneixement de la realitat del món professional i formatiu de l’educació social
  • Coneixements i ús fluid d’eines de comunicació 2.0

Habilitats i qualitats

  • Persona amb iniciativa, dinàmica i responsable.
  • Coneixements del procediments administratius de subvencions i finançament públic i privat.
  • Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
  • Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
  • Capacitat de planificació estratègica i gestió per objectius.
  • Empatia i capacitat per al treball en equip.
  • Ordre i neteja en la gestió del lloc de treball.

Altres mèrits que es valoraran especialment

  • Experiència professional en l’àmbit de la gestió administrativa d’organitzacions de caràcter social o no lucratiu.
  • Titulació acadèmica universitària (diplomatura o superior) o habilitació professional per a l’exercici professional d’educadora o educador social.
  • Coneixement de convocatòries de formació i legislació aplicable, així com d’altres convocatòries públiques.
  • Coneixement de la dinàmica de grups.
  • Disponibilitat horària.

Condicions laborals

  • 6 hores setmanals  (en agendes a acordar entre dilluns i divendres)
  • Contracte eventual 6 mesos

Contracte d’Administratiu Oficial 1ª d’acord amb l’escala de retribucions pròpia del CEESC (3.580,67 € bruts/any).

Procés de selecció
Selecció prèvia amb enviament de currículum, incloent fotografia.
Entrevista personal d’entre els currículums seleccionats.
Possible prova escrita relacionada amb les funcions a desenvolupar

Interessats/des remetre historial professional i carta de presentació, indicant referència “ADMLLD” (per a la seu de Lleida); a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
El termini de presentació finalitza el 28 d'agost de 2016