Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Per tercer any consecutiu, coincidint amb els actes de celebració del Dia Internacional de l’Educació Social, el CEESC va posar focus al nou talent de la disciplina que sorgeix arreu de les universitats catalanes i el passat 4 d'octubre, es va dur a terme una jornada per a conèixer i donar veu a l’alumnat que té l’expedient acadèmic amb major qualificació i també als que tenen els treballs de fi de Grau amb  la nota més alta.

Va ser un acte d’ambient distès al qual vam convidar també professionals de trajectòria contrastada i professorat que es troba al capdavant dels estudis en Educació Social de Catalunya, amb l’objectiu de facilitar el contacte i les sinergies entre els agents de la professió i la disciplina, el seu present i futur.

Els alumnes reconeguts i reconegudes pel seu TFG o el seu expedient són els següents:

Universitat de Barcelona

Expedient: Anna Ma Ramon Esquenazi
TFG: Anna Minguella González: La Educación Social: Un derecho de la ciudadanía. El espacio de tutoría como posible estructura organizativa de igualdad

Universitat Ramon Llull-Pere Tarrès

Expedient: Fátima Cevallos Correa
TFG: Irene Fernández Juncosa: La mentoría social como herramienta de intervención socioeducativa

Universitat Oberta de Catalunya

Expedient: Oriol Zaragoza Alfonso 
TFG: Aina Carbó Gallemí: Acollir a l'altre. Un exercici d'educació social

Universitat de Lleida

Expedient: Nerea Martí Macias
TFG: Antoni Martí Castelló: La família durant el procés de les intervencions assistides amb cavallsa infants i adolescents amb diversitat funcional

Universitat de Girona

TFG: Paula Castellsagué Bonada: ART, POLÍTICA I EDUCACIÓ: Aproximació teòrica a les dimensions artístiques, polítiques i pedagògiques de la metodologia del Teatre de l’Oprimit
TFG: Carla Llinas Albino: L'assistència sexual: una proposta que genera controvèrsies

Universitat de Vic

Expedient: Montserrat Cortada
TFG: Montserrat Cortada: Viure en un context d'islamofòfia. Una aproximació a través de relats de vida

Universitat Autònoma de Barcelona

Expedient: Adrià Tudela
TFG: Marta Raso Urbano: Equinoterapia social con menores extranjeros no acompañados. "De mayor quiero ser equitador"

Tots ells van rebre un diploma i l’alta gratuïta durant un any com a col·legiats del CEESC, com a reconeixement al seu esforç.

Àlbum de flickr amb les fotos de l'acte.