Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Una de les prioritats dels Col·legi ha estat el centrar-se en la defensa de la professió i en definir un posicionament de la institució a favor de la justícia social i de defensa de les persones usuàries dels nostres serveis professionals.

Descripció /característiques del lloc de treball

Funcions:

  • Seguiment de licitacions i convocatòries públiques i privades de treball
  • Seguiment de processos legislatius
  • Seguiment adaptació normativa 
  • Atenció i resposta a consultes col·legials
  • Coordinació amb el Servei d’Assessorament Jurídic 
  • Redacció de propostes i d’informes de seguiment de les activitats desenvolupades. 
  • Coordinació amb la resta de membres de l’equip tècnic i de la Junta de Govern de l’entitat. 
  • Suport tècnic i assumpció de responsabilitats en altres àrees de treball dins del conjunt de l’organització


Perfil / Requisits:

Persona inscrita com a demandant d’ocupació


Formació indispensable

Formació inicial

  • Estudis universitaris de l’àrea jurídica.
  • Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català
  • Amplis coneixements i domini de l'entorn Office 
  • Coneixements en l'ús de tecnologies 2.0 i en gestió de comunitats virtuals i xarxes socials

Es valorarà

  • Coneixement de la realitat del món professional de l’educació social
  • Coneixements d’idiomes
  • Experiència prèvia demostrable en gestió d’informació i secretaria tècnica en l’àmbit social
  • Formació universitària de 4 cicle vinculada a les funcions a desenvolupar

 
Habilitats i qualitats

  • Persona amb iniciativa i dinàmica 
  • Empatia i capacitat per a la coordinació i el treball en equip
  • Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable
  • Capacitat de planificació estratègica, gestió per objectius i enfocada a resultats

 
Altres mèrits que es valoraran especialment

  • Experiència professional en l’àmbit de la gestió d’organitzacions de caràcter social o no lucratiu.
  • Col·legiació i situació d’alta al CEESC


Condicions laborals

Contracte de tècnic mig d’acord amb l’escala de retribucions pròpia del CEESC (9.315,84 € bruts anuals) 

12,5 hores setmanals de dilluns a divendres (a acordar, amb certa flexibilitat)

Contracte temporal de substitució per baixa paternitat.

Lloc de treball: Barcelona 

 

Procés de selecció

Selecció prèvia amb enviament de currículum, incloent fotografia.

Es podrà fer una entrevista personal i/o una prova escrita entre els currículums seleccionats.

Interessats/des remetre historial professional i carta de presentació, indicant referència “Tdefensa”a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

El termini de presentació finalitza el 24 de juliol de 2018