|
Condicions especials per a persones no col·legiades que volen estar vinculades al Col·legi i gaudir de diversos serveis col·legials.
Qui pot ser Amic del CEESC?
- Estudiants de la Diplomatura d’Educació Social
- Educadores i educadors socials estrangers
- Educadores i educadors socials de l’Estat espanyol (fora de Catalunya), no col·legiats o habilitats a altres col·legis professionals
- Professionals vinculats a l’Educació Social
Condicions per ser membre d’Amics del CEESC:
- Tindran accés als serveis col·legials següents: biblioteca, internet i descomptes especials en la formació que ofereix el CEESC.
- Pagaran una quota anual del 35% de la quota en vigor. Per al 2010 la quota d’Amics del CEESC és de 50,75 euros (quota en vigor per a col·legiats: 145 euros).
- S’exclouran les persones que compleixen els requisits per col·legiar-se.
- No podran tenir càrrecs, ni fer representació institucional.
- Hauran de complir les normes de funcionament del CEESC.
- Hauran de ser respectuosos amb els acords dels òrgans de govern.
- Per participar a les Assemblees generals hauran d’estar convidats expressament.
- No podran assumir encàrrecs col·legials.
- Hauran de comunicar a la secretaria del CEESC els canvis que es produeixin en el seu status respecte del Col·legi
- Després d'un any de pertànyer al CEESC en condició d’Amics es procedirà a la seva baixa si no es renova expressament.
- Hauran de lliurar declaració jurada amb capacitat d’inspecció per part del Col·legi conforme no compleixen les condicions per procedir a la col·legiació i integrar el grup d’Amics del CEESC.
- Respecte de les quotes s’aplicarà la normativa general del CEESC.
Descarregar sol·licitud
|