CÀPSULA: Dret, gestió de l'habitatge i el model d'atenció i acompanyament cap a les persones sense llar

Data: Dimarts, 24 de novembre, a les 17.00h.
Lloc: Modalitat virtual. Les persones inscrites rebran un correu amb l'enllaç per a connectar-s'hi.
INSCRIPCIONS TANCADES
Des de l’experiència de diferents entitats que treballen en l’atenció i la integració social de les persones en situació d’exclusió social, i específicament de les persones sense llar, s’uneixen per formar una xarxa d’atenció residencial, i d’aquí neix la Fundació Mambré per tal donar respostes conjuntes a les necessitats d'aquestes persones, especialment en l’àmbit residencial i laboral. De la veu i l’experiència de la Fundació i una de les seves entitats que en formen part, el Centre d’Acollida Assís, parlarem i debatrem sobre el dret de l’habitatge de les persones sense llar i el model de gestió d’aquest i de l’atenció i acompanyament que en fan des de la Fundació i la seva xarxa.
A càrrec de: Maira Costa, responsable de projectes de la Fundació Mambré i Jesús Ruiz, director del Centre d’Acollida Assís.
---
Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada.
Amb el suport de:
Informació bàsica
Inici de l'activitat | 24-11-2020 17:00 |
Finalització de l'activitat | 24-11-2020 19:00 |
Localització | En línia |