CÀPSULA: Roda de la Vida

Tweet
CÀPSULA: Roda de la Vida

Data: Dijous, 6 de juny, a les 19.00h.
Lloc: Espai Blanquera. Plaça de Mossèn Sol, 3. Tortosa

Roda de la Vida: com utilitzar aquesta eina i tècnica d’intervenció social, dinamitzada i gamificada, per facilitar i iniciar un pla de treball i millora (PEI/PIE) a nivell individual o grupal?

Aquesta Càpsula és un taller pràctic, vivencial i dinàmic per tal d'adquirir “la mecànica” de conduir la tècnica.

Quins aspectes de vida cal abordar en les entrevistes i el treball socioeducatiu? Trobarem una metodologia no directiva, de fàcil aplicació, que garanteix bons resultats i l’autoavaluació dels participants i permet obtenir respostes a temps real. 

A càrrec de: Jordi Baiget i Piqué, professor i expert en la primera i pionera promoció de dinamitzadors del joc i gamificació en l'àmbit sociocultural, educatiu i d'empresa. El Jordi és també educador social, col·legiat i membre de la junta delegada del CEESC a Lleida.

Inscriu-t'hi en aquest enllaç.

---

Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada. 

Amb el suport de:

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 06-06-2024 19:00
Finalització de l'activitat 06-06-2024 20:30
Localització Terres de l'Ebre