Ètica com a antídot. Abordem situacions abans que apareguin els conflictes

Ètica com a antídot. Abordem situacions abans que apareguin els conflictes

Data: dimecres, 25 de setembre, de 17 a 19 h.
Lloc:
DIXIT Girona. Carrer Bernat Boades, 68. Girona

El 25 de setembre, DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall i el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) organitzaran aquesta conferència per contribuir a incorporar una mirada ètica en els debats professionals.

L’objectiu de l’activitat és reflexionar conjuntament sobre aspectes tècnics i ètics en qualsevol dels àmbits d’intervenció que poden ajudar a prendre decisions als professionals de l’àmbit d’afers socials.

La conferència anirà a càrrec de Joan Dueñas, educador social, membre del Comitè d’Ètica del CEESC i autor del llibre Blanques juguen i guanyen (2018), una reflexió sobre els deures i les responsabilitats dels professionals.

Cal inscripció prèvia emplenant el següent formulari.

Organitza:

DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall i Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 25-09-2019 17:00
Finalització de l'activitat 25-09-2019 19:00
Localització Girona