Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

El proper dimarts, 21 de març celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC en format virtual, a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 16.30 hores en segona convocatòria.

Per facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durant aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 21 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.00 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 16.30 h.

En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.

Com acreditar-te?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas de portar vots delegats?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
  2. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu carnet col·legial o el DNI, així com l'imprès de delegació de vot (omplert i signat) i el carnet col·legial o el DNI de cada persona que t'hagi delegat el vot.
  3. Pots portar fins a 5 vots delegats.

Què passa un cop t'has acreditat?

  1. Unes hores abans de començar l'Assemblea, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal d'accedir a la sala on tindrà lloc l'Assemblea.
  2. Obrirem la sala a les 16.00 h, i l'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 16.30h.

 

Les dades personals facilitades s’inclouran en els fitxers informatitzats del CEESC, exclusivament per a les finalitats pròpies de la present comunicació telemàtica.

El responsable del tractament és el Col·legi d’Educadores i Educadors de Catalunya (CEESC). La base jurídica que legitima el tractament és el consentiment atorgat per part de l’interessat o interessada. Així mateix, per exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat i limitació pot dirigir un escrit presencialment o per correu postal a Carrer Aragó 141-144, planta 4ª, 08015, Barcelona o a l’adreça electrònica Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Per a més informació pot consultar la nostra Política de Privacitat a https://www.ceesc.cat/politica-privacitat.