CONFERÈNCIA SÈNIORS: Com tractar la gent gran

Data: dimarts,11 de novembre a les 18.00 h.
Format híbrid
En línia: rebreu un enllaç per connectar-vos-hi dos dies abans de la xerrada.
Presencial: Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya. Via Laietana, 39 de Barcelona.
Ens ambdós casos, cal inscriure-s'hi en aquest enllaç.
Aquesta conferència s'emmarca en el Cicle de Conferències de la Comissió Intercol·legial de Sèniors que ja va per la dotzena edició.
Aquesta xerrada oferirà una reflexió professional sobre el tracte digne i respectuós envers les persones grans. S’hi abordarà la importància d’una atenció centrada en la persona, el reconeixement de la seva trajectòria vital i la promoció de la seva autonomia. Es compartiran eines pràctiques per a la comunicació, la gestió emocional i la cura quotidiana, amb l’objectiu de millorar la qualitat de les relacions i l’acompanyament en entorns professionals i familiars.
A càrrec d’Elisabet Massons, educadora social i col·legiada núm. 2637. Màster en Gerontologia Social, Postgrau en Direcció de Residències geriàtriques i Serveis Social Gent Gran, Postgrau en Psicogeriatria i experiència en matèria de gerontologia. Ha estat directora en diverses residències: Lluis Trias de Bes, Adela Rahola de REVIME, Aplus Santé España, SL, Delegada del Grup francès, Azurimar d’Aplus Santé i Jardins de Valdoreix de Colisée Patrimoine.
Activitat gratuïta, prèvia inscripció en aquest enllaç.
>>Consulta el programa sencer de conferències.
---
Organitza:
El CEESC forma part de l'Associació Intercol·legial.
Informació bàsica
Inici de l'activitat | 11-11-2025 18:00 |
Finalització de l'activitat | 11-11-2025 19:30 |
Localització | Barcelona |