Procés de treball d’anàlisi de la realitat professional en els equips de Serveis Socials Bàsics de la província de Barcelona
En el marc de col·laboració estable entre l’Àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona i el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya s'ha acordat endegar un treball d’anàlisi de la realitat professional en els equips de Serveis Socials Bàsics. Des del CEESC ens hem compromès a elaborar un informe que presentarem a la Diputació de Barcelona en el primer semestre de 2017.
Així doncs, si treballes en un equip de Serveis Socials Bàsics de la província de Barcelona ens interessa que puguis participar del procés obert d’elaboració d’aquest informe i que el discurs del Col·legi que radiografiï aquest col·lectiu i la seva realitat compti amb el màxim de veus possibles.
Després d'una primer areunió s'ha concretat un calendari i mètode de treball a seguir.
GRUP 4.
Temes:
- La prevenció des dels Serveis Socials Bàsics.
- Les relacions amb Serveis Socials Especialitzats i altres agents: treball en xarxa efectiu.
- Dinàmiques generadores d’innovació i perspectives d’avantguarda per fer front a les realitats socials actuals i emergents.
Facilitadora Eva Mirete
Trobada 15 de març de 16 a 18 h.
Consulta tota la informació, els altres grups de treball i dates de les trobades.
Necessitem comptar amb la teva veu i expertesa. Si t’interessa, pots inscriure’t en aquest formulari.
Informació bàsica
| Inici de l'activitat | 15-03-2017 16:00 |
| Finalització de l'activitat | 15-03-2017 18:00 |
| Localització | Barcelona |