Acte Intercol·legial amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Acte Intercol·legial amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Data: dimarts, 3 de març, a les 18.00 h.
Lloc: Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona. Carrer de Mallorca, 283. Barcelona.
Representant del CEESC: Patrícia Sarrias, vocal.

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya organitza un acte  reivindicatiu de les dones en el món professional on compartirem les experiències de les comissions de gènere i la seva influència a quatre col·legis professionals, i seguirem apostant i treballant pel Decàleg per l’Equitat de Gènere de la Comissió de Dones i d’Igualtat de la Intercol·legial.

Programa

18.00 h Benvinguda institucional

  • Sandra Bestraten i Castells, presidenta de la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació de la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya i presidenta de la Demarcació de Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya.  

18.10 h Taula Rodona

  • Karina Gibert Oliveras, degana del Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya. 8 anys de la Comissió del seu Col·legi.
  • Mercè Barau Germes, vocal d’oficina de farmàcia de la Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona. 6 anys de la Comissió del seu Col·legi.
  • Patrícia Sarrias i Javier, vocal de la Junta de Govern del Col·legi d’Educadors i Educadores Socials de Catalunya. 6 anys de la Comissió del seu Col·legi.
  • Lourdes Ciuró i Buldó, cap de Relacions Institucionals i assessora jurídica de la Junta de Govern del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida. 1 any de la Comissió del seu Col·legi.
  • Mercedes Guerrero Martínez, vicepresidenta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona. 1 any de la Comissió del seu Col·legi.

Modera: Yohany L. Ayala, periodista i directora de la publicació La Marina.

19.10 h Preguntes del públic 

19.20 h Lectura de conclusions

  • Yohany L. Ayala, periodista i directora de la publicació La Marina.

19.30 h Cloenda

  • Sandra Bestraten i Castells, presidenta de la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació de la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.

19.40 h  Fotografia de família

19.50 h Copa de cava 

>>Inscripcions en aquest enllaç

Informació bàsica

Inici de l'activitat 03-03-2026 18:00
Localització Barcelona