CÀPSULA: Experiències des de la quotidianitat. L'educador/a social al medi penitenciari

Tweet
CÀPSULA: Experiències des de la quotidianitat. L'educador/a social al medi penitenciari

Data: Dilluns, 25 de novembre, a les 16.30 h
Lloc: Centre Cívic Sant Pere i Sant Pau. Camí Pont del Diable, s/n, Tarragona.
Inscriu-t'hi en aquest enllaç.

Aquesta càpsula gratuïta està dissenyada per oferir una experiència pràctica i enriquidora per a tots els participants, amb l'objectiu d'afavorir la reflexió conjunta i la creació de noves idees sobre les potencialitats i funcions de l'educació social en centres penitenciaris.

Revisarem la intervenció socioeducativa dintre del medi penitenciari analitzant les pràctiques actuals d'intervenció socioeducativa en els centres penitenciaris, identificant els punts forts i les àrees de millora. Reflexionarem també sobre els desafiaments actuals que afronten les educadores i els educadors socials en aquest àmbit i explorarem possibles solucions i camins a seguir. I debatrem sobre metodologies d'intervenció que puguin tenir un impacte positiu i durador en la vida dels reclusos.

La sessió vol ser útil i pràctica, l'objectiu és crear un espai de diàleg i intercanvi que permeti generar idees aplicables a la realitat dels centres penitenciaris.

S’aconsella la participació d’educadores i educadors socials que treballen en centres penitenciaris i altres que estiguin interessats en aquest àmbit. Estudiants d'educació social i altres disciplines afins. Com també altres professionals interessats en la intervenció socioeducativa en contextos penitenciaris.

A càrrec de: Isabel Piñeiro Jimenez, educadora social amb experiència al CAS Brians 1 (2005-2007) i a la Secretaria de Mesures Penals Rehabilitació i Atenció a la Víctima (desde 2007). Té un Màster en Prevenció i Tractament de les Conductes Addictives (Universitat de València, 2007) i un Màster en Igualtat de Gènere en l'Àmbit Públic i Privat (Universitat d’Alacant, 2015).

Inscriu-t'hi en aquest enllaç.

---

Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada. 

 

Amb el suport de:

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 25-11-2024 16:30
Finalització de l'activitat 25-11-2024 18:00
Localització Camp de Tarragona