TRIBUNA DE LES PROFESSIONS: Els reptes de la Intel·ligència Artificial i les professions

TRIBUNA DE LES PROFESSIONS: Els reptes de la Intel·ligència Artificial i les professions

Data: Dilluns, 26 de maig, a les 9.00h.
Lloc: Casa Seat. Passeig de Gràcia, 109. Barcelona

L’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, en col·laboració amb El Periódico,
continua el projecte Tribuna de les Professions, un espai de diàleg i reflexió a l’entorn de temes
d’actualitat i especial interès social.

Es tracta de sessions obertes al públic en general i, de manera especial, als professionals col·legiats, membres de Juntes de Govern i dels equips directius i tècnics de les corporacions professionals de Catalunya.

La segona edició de TRIBUNA DE LES PROFESSIONS consistirà en una taula rodona per tractar el tema “Els reptes de la Intel·ligència Artificial i les professions”.

PROGRAMA

Presentació

  • Albert Sáez, director de El Periódico
  • Jesús Sánchez, president de l’Associació Intercol·legial i degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Taula Rodona

Modera: Sergi Saborit, subdirector de El Periódico

Karina Gibert, degana del Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya  i professora titular i directora titular del Centre de Recerca en Ciència de Dades Intel·ligents i Intel·ligència Artificial (IDEAI-UPC)  de la Universitat Politècnica de Catalunya

Àngels Fitó, vicedegana del Col·legi d’Economistes de Catalunya  i Rectora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

José Alberto Marín, degà del Col·legi Notarial de Catalunya (CNC) i membre de la Comissió Permanent del Consell General del Notariat.

Cafè professional.

Inscripcions en aquest enllaç.

---

El CEESC forma part de l'Associació Intercol·legial.

Informació bàsica

Inici de l'activitat 26-05-2025 9:30
Localització Barcelona