Pòdcast 'Mucha Plancha' amb la participació del CEESC

Tweet
Pòdcast 'Mucha Plancha' amb la participació del CEESC

Data: Divendres, 17 d'octubre, a les 18.00 h.
Lloc: Fundació Carulla. C. Almogàvers, 214. Barcelona. 

“Mucha Plancha” és un pòdcast de Median T la Danza que busca difondre i reflexionar sobre diferents temàtiques que travessen les arts comunitàries (educació, art, societat i col·lectius vulnerats, economia social i solidària, entre d’altres), en català i utilitzant el llenguatge informal i amb un to d’humor per fer més propers i accessibles discursos més teòrics. 

Per al proper capítol, el convidat és en Xavi Campos, gerent del CEESC.

El pòdcast es gravarà amb públic en directe el proper 17 d'octubre, a la sala gran de la Fundació Carulla, ara també, seu del Col·legi. El capítol es podrà recuperar posteriorment al canal de youtube de Median T la Danza.

S'hi parlarà sobre el futur de l’educació social, la situació actual de la professió, els reptes de la formació universitària i l’acompanyament socioeducatiu a través de l’art. 

 

>>Consulteu els capítols anteriors del pòdcast.

>>Instagram de Median T la Danza

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 17-10-2025 18:00
Finalització de l'activitat 17-10-2025 19:00
Localització Barcelona