VI Congrés ADR/MASC ICAB 2026: Diàleg en situacions de crisis humanitàries

VI Congrés ADR/MASC ICAB 2026: Diàleg en situacions de crisis humanitàries

Data: dimecres i dijous, 20 i 21 de maig, a les 18.30 h.
Lloc: Seu de l'ICAB. Mallorca, 283.

El Centre ADR ICAB, amb la col·laboració d’altres institucions i entitats que treballen en l’àmbit de les relacions humanes i la gestió adequada dels conflictes, proposen un Congrés dirigit a considerar les actuals situacions de crisis humanitàries i els escenaris que es poden abordar des de la comunicació i l’acord.

La finalitat d’aquest Congrés és facilitar un espai de reflexió i debat compartit amb mirades des de diferents perspectives, des de la més internacional fins a la local, i prendre consciència de les accions que s’estan realitzant i de les oportunitats de continuar aportant opcions per gestionar aquestes situacions.

Dirigit a totes aquelles persones professionals que intervenen en la gestió de conflictes, serveis i entitats amb finalitats dirigides a les persones en especial, en situacions que requereixen prevenció i diàleg, i intervenció: advocacia, persones mediadores, conciliadores, facilitadores.

L’assistència acreditada a la conferència computarà com a formació contínua de conformitat amb l’article 21 del Decret 135/2012.

>>Consulteu-ne el programa

 

Preus:

Preu reduït: 70,00€ (els membres del CEESC gaudiran del mateix preu que els membres de l'ICAB).

Per poder gaudir del preu especial, els col·legiats i col·legiades del CEESC, hauran d'escriure un correu electrònica a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. sol·licitant la corresponent inscripció.

No col·legiats/ades ICAB: 90,00€

--

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 20-05-2026 16:30
Finalització de l'activitat 21-05-2026 19:00
Localització Barcelona