ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Acció de comunicació per reclamar decisions polítiques a favor del lleure d'estiu

ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Acció de comunicació per reclamar decisions polítiques a favor del lleure d'estiu

Data: dimecres, 8 de juliol, a les 10.00 h.
Lloc: Parlament de Catalunya.
Representant del CEESC: Pendent de confirmació

L'any passat, el CEESC va signar el manifest “A l’estiu ens hi juguem molt”, que feia una crida transversal i col·lectiva per universalitzar el lleure educatiu a l’estiu i garantir oportunitats educatives per a tots els infants i adolescents.

Des de llavors, s'ha aconseguit una moció al Parlament de Catalunya i a diversos ajuntaments en favor del manifest, a més d'arribar al centenar d'entitats signants. 

Un any després i sense avenços significatius per part del Govern de la Generalitat per reduir les desigualtats en el lleure d'estiu, volem reforçar i fer visible l'ampli consens social i polític que vam aconseguir articular per continuar reclamant canvis.

Per aquest motiu, s'ha organitzat una acció de comunicació amb atenció a mitjans el dia 8 de juliol a les 10h davant del Parlament de Catalunya, per reclamar decisions polítiques importants:

  • Que es garanteixi l’accés dels infants i adolescents a un mínim de 2 setmanes d’activitats lúdiques amb valor educatiu (casals, campus, colònies, campaments, etc.), especialment per a la infància en situació de vulnerabilitat.
  • Que es desplegui de manera efectiva l’Estratègia de lluita contra la pobresa infantil a Catalunya, amb un finançament estable amb el món local i un sistema de beques per un lleure de qualitat i inclusiu.

--

Espais de representació del CEESC.

Informació bàsica

Inici de l'activitat 08-07-2026 10:00
Localització Barcelona