ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Grup de treball sobre acolliment residencial - Sessió 2

Data: Divendres, 8 de juliol, a les 10.00 h.
Lloc: C. Calàbria 147. Barcelona
Representant del CEESC: Javier García Martínez, col·legiat 2148.
Des de la DGAIA portem un temps fent una reflexió aprofundida sobre l’acolliment residencial amb la voluntat de millorar el servei i que els infants i adolescents acollits estiguin millor atesos i gaudeixin d’un major benestar mentre viuen en els nostres centres residencials. Després de realitzar sessions de reflexió tant amb professionals com amb infants i adolescents iniciem una nova fase més focalitzada que ens permeti concretar estratègies més concretes encaminades cap a aquesta millora.
Durant el mes de juliol volem iniciar i finalitzar un grup de treball i centrar-nos específicament en l’organització dels centres. La pregunta inicial que ens plantegem és, com podem organitzar els centres per tal de que els infants i adolescents que hi viuen estiguin millor?
Les sessions estaran liderades i orientades per la Laia Marqués, psicòloga i doctora en Neurociències, experta en teràpia familiar sistèmica especialitzada en les conseqüències psicològiques i neurobiològiques del maltractament en nens, nenes i adolescents.
--
Espais de representació del CEESC.
Informació bàsica
Inici de l'activitat | 08-07-2022 10:00 |
Localització | Barcelona |