 |
Manifest
Infància i Pantalles
El
CEESC s'ha adherit a aquest manifest sobre l’ús de
les pantalles per promoure un desenvolupament
saludable en la primera infància (de 0 a 6 anys) i
que i té l’objectiu de conscienciar de la
necessitat de preservar la primera infància de la
sobreexposició continuada als dispositius digitals
i pantalles.
[més info] |
|
 |
Cursos subvencionats per a membres del CEESC
A través del Consorci per a la Formació Contínua
de Catalunya hem tingut accés a sis accions
formatives subvencionades per a membres del
CEESC, per als propers mesos de juny i juliol en
modalitat d’Aula Virtual + una sessió presencial
i modalitat presencial.
[més info] |
|
 |
Trobada General de l'Acord Ciutadà per una
Barcelona Inclusiva
La
trobada serà l'espai on es faci balanç de
l'activitat impulsada des de l'Acord i les
activitats de les Xarxes durant el 2021 i es
presenti el Pla de Treball del 2022. A més, se
celebrarà un espai de reflexió i debat sobre
l'acció comunitària a la innovació social.
[més info] |
|
 |
#ESRural. L’educació social i l’educació
ambiental
Fins
al 27 de maig fes-nos arribar projectes
d’educació social que treballin a l’entorn de
l’educació ambiental, la sostenibilitat o el
canvi climàtic. En parlarem el 10 de juny a la
tercera jornada del projecte l’Educació Social
en entorns rurals que celebrarem a Vallbona de
les Monges.
[més info] |
|
 |
Diàlegs sobre circ, creació i acció
socioeducativa
El 30 de maig tindrà lloc la darrera conferència
de la 3a edició del Cicle Art i Cultura en
l’acció socioeducativa, a càrrec de Marissa
Paituví de la Central del Circ i Guillermo
Vidal-Ribes de l’Ateneu Popular 9Barris.
[més info] |
|
 |
Educació social, sistema de protecció i suïcidi
Una
estudiant d'Educació Social demana col·laboració
per a l'elaboració del seu TFG. Es tracta d'un
estudi que té com a objectiu avaluar el fenomen
del suïcidi al sistema de protecció a la
infància i adolescència des de la perspectiva de
l'Educació Social a Catalunya.
[col·labora-hi] |
|
 |
CURS
A DISTÀNCIA: Com
implementar una perspectiva comunitària i
diversa en activitats i projectes educatius
sense caure en discriminacions i violències
L’objectiu
del curs és cercar eines i propostes educatives
per utilitzar el diàleg, la participació i la
mediació per abordar les exclusions socials i
identificant i rebutjant els comportaments i
actituds discriminatòries envers les persones i
col·lectius.
[Aula
virtual, del 31 de maig al 14 de juny] |
|
 |
CÀPSULA
PRESENCIAL: La
dimensió comunitària de la Xarxa de Centres
Cívics de Tarragona
En aquesta Càpsula debatrem al voltant de la
importància de recuperar la dimensió comunitària
dels equipaments de proximitat i com s’està
incorporant actualment a la dinàmica de treball
diari.
[Tarragona, 2 de juny] |
|
|
|
|
|
|