 |
El
nou model de pràctiques en l'àmbit de justícia
perjudicarà els futurs professionals
El nou plantejament de les pràctiques en l’àmbit
de justícia és insuficient, amb reducció del
número d’hores de pràctiques i revisió del número
de places cada 4 anys. El CEESC hem demanat
formalment una reunió amb el Departament de
Justícia per intercanviar opinions i demanar una
reconsideració dels canvis fets.
[més info] |
|
 |
Documents professionalitzadors: un saber útil?
Conversa amb Graciela Esebbag, Encarna Medel i
Antonio Alcántara al voltant dels Documents
professionalitzadors des d'una mirada
crítica per interrogar-se al voltant de la seva
utilitat a l'hora de definir, enfocar i
desplegar l'educació social com un dret de la
ciutadania que ha de garantir la promoció social
i cultural de les persones.
[16 de juny] |
|
 |
Presentada una guia sobre partentalitat positiva
La
Guía de competencias interprofesionales en
parentalidad positiva planteja una aposta
estructurada per la transversalitat i vol
contribuir a aconseguir una bona capacitació
interprofessional per al treball amb la infància i
les famílies. El CGCEES va particiapr en la seva
elaboració enviant propostes dels diferetns
col·legis que l'integren, entre ells el CEESC.
[més info] |
|
 |
Mou-te
pel clima
La
Xarxa Barcelona + Sostenible, de la qual el
CEESC forma part, celebrarà els seus 20 anys el
proper 11 de juny amb una jornada amb activitats
diverses pensades per a tots els públics i en
què es donaran a conèixer bones pràctiques i
projectes d’entitats de la Xarxa B+S. També hi
haurà conferències, tallers i activitats
lúdiques i neteges de platges, entre d'altres.
[més info] |
|
 |
Espai BES - Barcelona Espai Supervisió
Gràcies al conveni del CEESC i l'Espai BES, els
membres del Col·legi podeu gaudir d'un 10% de
descompte en el curs de juliol "Conducció de
grups de famílies per a la parentalitat
responsiva", que ofereix una base sòlida i
fonamentada per a la gestió de grups familiars.
[més info] |
|
 |
L'acompanyament de proximitat
Una
alumna del grau d'Educació Social de la
Universitat de Barcelona està realitzant el TFG
sobre el procés del dol i l'acompanyament de
l'educador social quan hi ha un procés de
separació del nucli familiar amb l'infant o
adolescents. Necessita la col·laboració
d'educadores i educadors socials.
[col·labora-hi] |
|
 |
CURS
PRESENCIAL: Educació
emocional a través de l'art, la música i els
cavalls
Us presentem un taller introductori de tres
paradigmes: l’equinoteràpia, la musicoteràpia i
l’artteràpia, on trobareu un espai d’expressió
emocional que us aproparà de manera respectuosa
a l’altre des de la creativitat en un entorn
protegit.
[Argentona,
4 i 5 de juny] |
|
 |
CÀPSULA
PRESENCIAL: La
dimensió comunitària de la Xarxa de Centres
Cívics de Tarragona
En aquesta Càpsula debatrem al voltant de la
importància de recuperar la dimensió comunitària
dels equipaments de proximitat i com s’està
incorporant actualment a la dinàmica de treball
diari.
[Tarragona, 2 de juny] |
|
|
|
|
|
|