Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Busquem una persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat a la seu de Lleida.

Busquem una persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat a la seu de Lleida.

Títol: Administratiu (Oficial 1ª)

Descripció /característiques del lloc de treball

Persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat. Seguiment administratiu i suport en la gestió administrativa.

Funcions

  • Suport administratiu a les activitats pròpies de la dinàmica col·legial: activitats formatives, jornades i activitats pròpies, participació col·legial.
  • Atenció i informació al públic (col·legiats, persones i agents amb què es relaciona l’entitat) en l’horari d’obertura, presencial i telefònica.
  • Justificació administrativa i gestió econòmica de projectes i serveis.
  • Interlocució amb entitats externes i l’administració pública sempre que sigui necessari.
  • Realitzar propostes d’optimització i manteniment dels projectes i serveis que es troben en funcionament.
  • Elaboració de materials i gestió de difusió i comunicació.
  • Redacció i disseny de documents.
  • Participació en reunions i trobades de treball i debat (internes i externes).
  • Realitzar tasques pròpies administratives (estadístiques, correu electrònic, gestió de documentació...).
  • Cura de l’adequació dels diversos espais de la seu del CEESC a les activitats a realitzar-hi, i del seu manteniment. Compra i reposició de material.
  • Gestió i organització d’arxiu i registres.
  • Derivació dels contactes i informacions per a la seva gestió.
  • Recull de dades per a seguiment i elaboració de memòries.
  • Reunions de Junta Delegada: convocatòries, desenvolupament, elaboració i gestió de les actes.
  • Control del pressupost i caixa de la delegació.
  • Coordinació amb la resta de membres de l’equip tècnic, de la Junta de Govern de l’entitat i de la Junta Delegada del territori concret.
  • Resolució d’incidències.

Perfil / Requisits

Formació indispensable
Formació inicial mínima:

  • Cicle de Grau Superior en àmbits administratius
  • Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català
  • Domini d’eines informàtiques.

Formació complementària

  • Coneixement de la realitat del món professional i formatiu de l’educació social
  • Coneixements i ús fluid d’eines de comunicació 2.0

Habilitats i qualitats

  • Persona amb iniciativa, dinàmica i responsable.
  • Coneixements del procediments administratius de subvencions i finançament públic i privat.
  • Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
  • Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
  • Capacitat de planificació estratègica i gestió per objectius.
  • Empatia i capacitat per al treball en equip.
  • Ordre i neteja en la gestió del lloc de treball.

Altres mèrits que es valoraran especialment

  • Experiència professional en l’àmbit de la gestió administrativa d’organitzacions de caràcter social o no lucratiu.
  • Titulació acadèmica universitària (diplomatura o superior) o habilitació professional per a l’exercici professional d’educadora o educador social.
  • Coneixement de convocatòries de formació i legislació aplicable, així com d’altres convocatòries públiques.
  • Coneixement de la dinàmica de grups.
  • Disponibilitat horària.

Condicions laborals

  • 6 hores setmanals  (en agendes a acordar entre dilluns i divendres)
  • Contracte eventual 6 mesos
  • Contracte d’Administratiu Oficial 1ª d’acord amb l’escala de retribucions pròpia del CEESC (3.580,67 € bruts/any).

Procés de selecció

Selecció prèvia amb enviament de currículum, incloent fotografia.
Entrevista personal d’entre els currículums seleccionats.
Possible prova escrita relacionada amb les funcions a desenvolupar.

Interessats/ades remetre historial professional i carta de presentació, indicant referència “ADMLLD” (per a la seu de Lleida) a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

El termini de presentació finalitza l'1 de novembre de 2017.