 |
Veus
inspiradores a la nova seu del CEESC
Itziar
González, Antonio Rosa, Anaïs Esmerado i Sandra
Guiu aportaran visions transformadores sobre
espai, disseny i acció comunitària. Consulta el
programa complet de l'acte d'inauguració de la
nova seu del CEESC.
[el 28 de
maig vine a brindar amb nosaltres] |
|
 |
Els Quaderns d'Educació Social a
la Seu d'Urgell
Aquesta
trobada és una oportunitat per conèixer de prop
els continguts del número 26 de la revista i
compartir reflexions sobre la pràctica
professional de l’educació social amb un membre
del Consell de Redacció i un dels autors del
número.
[La Seu d'Urgell,
30 de maig] |
|
 |
SEMINARI:
L'educació
social s'escapa de les pràctiques que inclouen
abús de poder?
Una nova sessió del Seminari Educació Social sobre
la Taula en què reflexionarem sobre si l'educació
social s'escapa o no de les pràctiques que
inclouen abús de poder.
[Girona, 30 de maig] |
|
 |
"Crit
d’alerta dels educadors socials en la protecció
d’infants"
En Marc Queralt, president del CEESC, va concedir
una entrevista a l'ACN, de la qual se n'han fet
ressò diversos mitjans, entre ells El Punt.
Arran del cas recent de la nena víctima d'una
xarxa de pederàstia, denuncia que “hi ha coses que
no funcionen” en el sistema de protecció a la
infància i que les “respostes no arriben”.
[llegeix
l'entrevista] |
|
|
 |
Aportacions
del CEESC al projecte de llei de l’AGAISS-Cat
Hem publicat un document que recull les
aportacions del CEESC al Projecte de llei de
l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària
de Catalunya. El posicionament final es va
presentar en el marc de la ponència parlamentària
del Projecte de llei, on vam comparèixer el passat
1 d’abril.
[més info] |
|
 |
Ens reunim amb l'Aliança Educació 360
El
passat 10 d’abril, ens vam reunir amb Maria Truñó,
directora de l’Aliança Educació 360, en una
trobada que s’emmarca en la voluntat compartida de
reconceptualitzar l’educació des d’una mirada
integral i connectada amb els diversos espais i
temps educatius.
[més info] |
|
 |
TRIBUNA
DE LES PROFESSIONS:
Els reptes de la Intel·ligència Artificial i les
professions
La segona edició de Tribuna de les Professions,
organitzada per l'Associació Intercol·legial, en
col·laboració amb El Periódico, consistirà en una
taula rodona per tractar el tema “Els reptes de la
Intel·ligència Artificial i les professions”.
[Barcelona,
26 de maig] |
|
 |
Perquè
volem que exerceixis amb tranquil·litat
L'ARC
cobreix les responsabilitats derivades de
l'activitat professional dels col·legiats i
col·legiades segons la legislació vigent,
incloent-hi danys materials, personals i
perjudicis conseqüencials que es puguin ocasionar,
ja sigui directament o a través de terceres
persones sota la responsabilitat del professional.
[informa-te'n] |
|
 |
EN LÍNIA:
L’anàlisi de l’ocupabilitat
Aquesta
formació està dissenyada per facilitar eines
pràctiques i accessibles que ajudin a analitzar en
profunditat l’ocupabilitat de les persones ateses
als serveis d’ocupació. Es treballarà la detecció
i avaluació de les competències clau, així com
recursos complementaris que permetin identificar
fortaleses i àrees de millora.
[En
línia, del 27 de maig al 5 de juny] |
|
 |
EN LÍNIA: Abordatge
socioeducatiu de les violències masclistes
Aquesta formació ofereix eines i coneixements clau
per a professionals de serveis de recursos no
especialitzats de l’acció social en l’abordatge de
les violències masclistes. S’hi abordaran marcs
d’intervenció socioeducativa, pautes d’actuació i
estratègies per acompanyar les supervivents des
d’un enfocament integral.
[En
línia, del 3 a l'11 de juny] |
|
PUBLICITAT

|
|
|
|
 |
 |
A la deriva
Entrades a 14 € per aquest espectacle que
parteix de testimonis reals a través
d'entrevistes a persones que han viscut
ingressos psiquiàtrics i als seus familiars.
[fins al 25 de
maig]
|
L'Altre Festival
15
invitacions per veure l'obra de teatre The
Fools’ Pilgrimage un espectacle grotesc
que explora un estigma ancestral que envolta la
salut mental i la malaltia, qüestionant la seva
percepció a través de les cultures i la
història.
[més info]
|
|
|
|