Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

El CEESC ofereix aquest servei com a model de gestió alternativa dels conflictes que poden sorgir en el desenvolupament de la professió per tal de millorar les relacions interpersonals i amb l’organització on es desenvolupa la tasca professional, així com d’aquesta vers altres situacions professionals.

La finalitat és afavorir la comunicació entre les parts en conflicte, propiciant l’escolta i facilitant la reflexió i la gestió de la problemàtica plantejada.

Posem al vostre abast un espai on poder expressar qualsevol dificultat, inquietud o conflicte en un ambient totalment confidencial, personal i professionalitzat. 

A QUI VA DIRIGIT?

  • qualsevol educadora o educador, col·legiat o no, que tingui el desig d’expressar algun malestar o dificultats de relació i de comunicació amb d’altres companys, usuaris, o amb la mateixa organització.
  • qualsevol organització que necessiti gestionar un conflicte amb algun treballador, proveïdor, client o usuari per transformar-lo en quelcom positiu per a tots.

QUAN ENS POT SER ÚTIL AQUEST SERVEI         

Situacions conflictives que un educador/a es pot trobar en la seva tasca diària:

  • Dificultats d’entesa amb l’empresa, amb direcció, amb l’equip...
  • Negociació de condicions en el seu lloc de treball.
  • Faltes i sancions.
  • Conciliació vida laboral i familiar.
  • Mobbing o situacions interpersonals complicades amb altres companys.
  • Manca de consens amb l’equip de treball.
  • Conflictes interpersonals.

Situacions conflictives que des de l’organització es poden detectar:

  • Diferències entre direcció i equips de treball.
  • Diferències entre juntes directives i direcció.
  • Recerca d’acords entre empresa i comitès o representants de treballadors.
  • Relacions d’empresa/organitzacions amb agents externs, proveïdors, altres entitats...


COM CONTACTAR

Adreçar-se telefònicament a: 934 521 008
Per correu electrònic a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Amplia la informació del Servei de Resolució de Conflictes i Mediació