Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

Rubèn Fornós

President

La meva trajectòria professional dels darrers 20 anys ha estat vinculada al món del periodisme, editant i dirigint un setmanari d’informació general d’àmbit comarcal (La Proa, diari del Baix Empordà, 1994-2006), per passar a dirigir professionalment una escola de formació d’educadores i educadors en el lleure (Escola l’Empordà), de la qual sóc cofundador (1998) i, actualment, administrador i professor.

Tinc una llarga trajectòria de més de 30 anys com a voluntari, vinculada al món de l’educació en el lleure i a la dinamització sociocomunitària i, darrerament, en l’àmbit del nostre Col·legi, ja que des del gener del 2012 sóc president de la Junta delegada del CEESC a Girona.
Un llibre: "El principi de Peter" de Laurence J. Peter. Encara ara, passats els anys, el tinc molt present.

Jordi Iglesias

Secretari

La meva formació i trajectòria professional se centren en dues facetes ben diferenciades: d’una banda, la comunicació i les relacions públiques i, de l’altra, l’educació social. Tot i que la branca de l’educació social va ser inicialment des del món del voluntariat i de manera complementària, va ser cap a on em vaig decantar i ara hi tinc plena dedicació com a director d’una escola oficial d’educadors i educadores en el lleure.

Sóc educador col·legiat des del 2002 i actualment exerceixo el càrrec de secretari de la junta delegada de Girona.
Un llibre: "Pedagogia social", d'Antonio Petrus (coord.). És un instrument que facilita la formació d'estudiosos i professionals de l'educació social. Els capítols que configuren aquesta obra estan escrits per reconeguts professors universitaris i m'agrada destacar que l'educació en el lleure s'inclou ja dins dels àmbits concrets d'intervenció de l’educació social.

Pep Plana i Farré

Tresorer

Estic habilitat pel nostre col·legi professional des del 1998, amb el número 2931.

Vaig començar a treballar d’educador l’any 1982 i he estat proper a totes les etapes que hem anat passant els educadors i educadores durant aquests anys. Tot i que principalment he treballat en el món de la infància en risc, també he treballat amb joves i en cooperació al desenvolupament fora de Catalunya.

Actualment, desenvolupo la meva tasca laboral al Centre d’Acollida Misericòrdia de Girona amb nens i nenes d’edats compreses entre els cinc i els dotze anys.
Un llibre: no sóc bon lector de llibres, però m’apassiona la lectura de revistes com National Neographic, Sapiens o Descobrir.

Aina Sánchez Mascort

Vocal

Sóc graduada en Educació Social i postgraduada en Psicologia clínica infantojuvenil per la UAB. Formada en l’àmbit de les teràpies amb gossos per CTAC Girona, on també vaig treballar força temps com a voluntària.

La meva trajectòria va començar en el món del lleure i m’ha portat a treballar a la Fundació Vimar, entitat dedicada a donar atenció a persones amb discapacitat intel·lectual, amb l’objectiu que siguin tan autònomes com sigui possible.

Pel que fa al meu vincle amb el CEESC, va començar tot quan vaig realitzar el curset de vetlladora escolar a partir de l'Escola Empordà, allà se'm va oferir formar part de la Junta i fins a dia d'avui. M'hi sento molt valorada i cada moment que puc aporto el meu granet de sorra, contenta i motivada de la feina que portem a terme.

Un llibre: “Tots els colors de la llengua”, de Mariona Casas i Agustí Danés.

Assumpció Costals

Vocal

Sóc educadora social de vocació, habilitada pel CEESC, amb el núm. 1650, tot i que, en el seu moment, vaig estudiar la diplomatura de Graduat Social.

Des del 1990 he treballat vinculada al món del cooperativisme, el lleure i l’educació. M’he format sobretot en el concepte d’educació al llarg de tota la vida o educació permanent. També he treballat amb infància en risc i amb gent gran.

En aquests moments, desenvolupo la meva tasca laboral en un projecte d’escoleta: repàs i tallers de creació a l’Escala, amb nens i nenes de primària i secundària.
Un llibre: “La societat literària i de pastís de pela de patata de Guernsey”, de Mary Ann Shaffer, que va acabar la seva neboda Annie Barrows.

Cati Hernández

Vocal

Educadora social i psicopedagoga.

Actualment treballo com a educadora social a la Ludoteca Les Bernardes de Salt, on eduquem a partir del joc. I també treballo com a psicopedagoga a la Fundació per a la Creativació, fomentant la creativitat entre els infants.
Sóc fan del DIY, la creativitat i el joc de taula.
Un llibre: “La plaça del Diamant”, de Mercè Rodoreda.

Meritxell Raurich

Vocal



Sóc graduada en Educació Social per la Universitat de Girona.

Des del febrer de 2014, exerceixo com a educadora social en una residència assistida per a gent gran i centre de dia a la meva població: l’Escala. Les meves tasques es troben estretament relacionades amb l’animació sociocultural, programant les activitats del centre. Actualment estem desenvolupant dos projectes intergeneracionals amb dos centres educatius de l’Escala, que funcionen realment bé.

La meva vinculació al CEESC sorgeix a partir de fer el curs de directors de lleure amb l’Escola Empordà, on se’m va proposar de formar part de la Junta delegada de Girona. Està essent una experiència molt productiva, ja que puc emprendre actuacions per visibilitzar la professió.
Un llibre: “La hija del clérigo”, de George Orwell. La vida de la protagonista és realment commovedora i qui més qui menys podrà establir algun paral·lelisme amb la seva.