El CEESC, com a membre de la TIAC, donem suport a la denúncia que fa l'entitat dels abusos sexuals a infants i la vulneració dels seus drets:

Des de la Taula, volem mostrar el nostre rebuig davant els escàndols sexuals que s’han fet públics durant els últims dies i que afecten organitzacions d’ajuda humanitària.

La Taula per a la Infància i l’Adolescència de Catalunya (TIAC) va néixer amb la voluntat de promoure i defensar els drets dels infants, donar eines i ressò als infants i adolescents i a les seves famílies que han patit o pateixen maltractament, i denunciar les negligències i abusos sexuals que es produeixin a l’entorn de la infància i l’adolescència, entre altres.

És per aquest motiu que volem mostrar la nostra indignació davant la manca de control dels treballadors i de les actuacions dels mateixos, per part dels responsables d’algunes entitats i exigim que aquesta vulneració dels drets dels infants sigui investigada en profunditat, així com les que puguin anar apareixent, i que tot el pes de la justícia caigui sobre els responsables d’aquestes accions.