Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

En motiu del Festival de les Arts Comunitàries de Catalunya (FAACCC, de l'11 al 15 de maig de 2021), Basket Beat i el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) llencem una enquesta per esbrinar quin paper tenen les educadores i els educadors socials als projectes i les organitzacions de les arts comunitàries.

Ens interessa localitzar i tenir una base de dades de les educadores i els educadors socials d’aquests projectes o organitzacions, saber quant de temps fa que hi treballen o si només participen fent de voluntàries o voluntaris, quina dedicació hi posen, quines funcions hi desenvolupen i quines responsabilitats assumeixen. I finalment, quina posició haurien de tenir en aquest tipus de projectes o organitzacions.

Aquesta enquesta és inèdita dins el sector i vol posar la primera pedra en la relació històrica entre aquestes disciplines, investigant quina és l’aproximació real i actual que hi ha entre l’Educació Social i les Arts Comunitàries: Són professionals clau en l’esdevenir d’aquestes propostes a Catalunya?

Els resultats de l'enquesta es mostraran al debat “L’Educació Social i les Arts Comunitàries”, que tindrà lloc el dissabte 15 de maig a les 10:00h a Fabra i Coats, dins la programació del FAACCC. Inscriu-t'hi (activitat gratuïta).

Si participes en un projecte o organització entorn les arts comunitàries a Catalunya, t’agrairem que ens donis un cop de mà responent aquesta enquesta (no cal que hi hagi cap educador/a social a l’entitat). Tens temps fins el 2 de maig.

 

Més informació:

>Notícia del Festival

>Programa complet

>Web del Festival

>Les xarxes del FAACCC: Instagram / Twitter