Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

La nostra energia és la nostra força.

 

El 13 de novembre de 2019 tindrà lloc a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona l'acte precongressual que dona el tret de sortida del IV Congrés de Serveis Socials Bàsics i Especialitzats que durà per lema: Dependències al llarg del cicle vital. Enfortiment i autonomia i que se celebrarà a l’octubre del 2020.

Iniciem aquest període bianual, amb l’acte del Precongrés en què es presentaran les conclusions del III CSSB i el contingut del IV CSSBE. A més, hi haurà una conferència que avançarà, des d’una visió filosòfica, el lema del IV Congrés, de la mà del Dr. Ramón Alcoberro amb el títol “Autonomies i interdependències en societats complexes”.

L’organització esdevé possible des d’una perspectiva multidisciplinària i inclusiva en el marc d’actuació social present en els Serveis Socials Bàsics i Especialitzats. Està formada pel Col·legi de Pedagogs de Catalunya, el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya, el Col·legi de Psicologia de Catalunya i el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya. Té com a objectiu la mirada i l’anàlisi de la complexitat de la realitat social, la reflexió i l’intercanvi de coneixements científics i provinents de la pràctica professional.

Us convidem a participar-hi i a debatre entorn a la temàtica de les dependències en plural i la dicotomia amb l’autonomia i l’enfortiment personal i professional.

Programa de l'acte precongressual

Inscripcions

Pàgina web del IV Congrés de Serveis Socials Bàsics i Especialitzats

 

Crear per construir vida.

 

Manifestem el nostre desacord amb la sentència, que no resol el conflicte polític, i denunciem la injustícia a la qual s’enfronten totes les persones condemnades.

 

Aconsegueix una entrada doble per veure El que la Walaa vol. 

 

Coincidint amb el Dia Internacional de l’Educació Social, i per cinquè any consecutiu, el CEESC, conjuntament amb les universitats catalanes, organitzem aquesta jornada per conèixer i donar veu a l’alumnat que té l’expedient acadèmic amb major qualificació, així com els Treballs de Fi de Grau d’Educació Social amb la nota més alta de Catalunya. Posem el focus al nou talent de la disciplina que sorgeix arreu de les universitats catalanes.

L’acte té caràcter festiu, familiar, amigable i distés on es convida també professionals de trajectòria i professorat que es troben al capdavant de la professió i dels estudis en Educació Social de Catalunya, amb l’objectiu de facilitar el contacte i les sinergies entre els agents de la professió i la disciplina, el seu present i futur.

L’acte es durà a terme dimecres, 2 d’octubre a les 17.00h, a la Nau Bostik de Barcelona.

Universitat de Barcelona
Expedient: Eva Calza Riera i Maria Ribó Esteve
TFG: Judith Arévalo Pujol i Arnau Padrós Rovira

Universitat Ramon Llull-Pere Tarrés
TFG: Carles Ustrell Castellet

Universitat Oberta de Catalunya
Expedient: Clàudia Castro Martí
TFG: Àngela Alonso Ramírez

Universitat de Lleida
Expedient: Núria Gallart Guivernau
TFG: Carla Aritzeta i Júlia Trillo

Universitat Rovira i Virgili
Expedient: Sara Arrufat Vilarrodona
TFG: Marta López i Roger González Calvet

Universitat de Girona
Expedient: Alba Farràs
TFG: Anna Alonso Onieva

Universitat de Vic
Expedient: Yousra Touri El Mansouri
TFG: Aleix Blancafort Parés i Laia Martínez Fajula

Universitat Autònoma de Barcelona
Expedient: Héctor Sequi
TFG: Jordi Llopart

Tot l'alumnat rebrà un diploma i l’alta gratuïta durant un any com a col·legiats del CEESC, com a reconeixement al seu esforç.

 

El CEESC ens hem adherit a PDA BULLYING donant suport al seu Codi de Bones Pràctiques. Aquest codi recull els indicadors imprescindibles per a l’abordatge integral de l’assetjament entre iguals tant per l’àmbit educatiu, formal i no formal, com per l'abordatge des de la perspectiva comunitària.

La Plataforma PDA BULLYING és una proposta de bones pràctiques per a la prevenció, detecció i actuació de l'assetjament i el ciberassetjament amb origen en entorns educatius, i altres violències entre iguals (infància i adolescència).

Per això plantegen un codi de bones pràctiques que defineix els criteris i indicadors verificables que s'han de tenir en compte per tal de complir amb els requeriments consensuats pels principals agents.

Aquest codi ve sostingut per una plataforma col·laborativa que aglutina recursos i actius, sumant així efectius per superar el bullying.

 

Més informació:

PDA Bullying

Codi de bones pràctiques

Adhereix-t'hi

 

Aconsegueix una entrada doble per veure Push