Els propers 21, 22 i 23 de maig tindrà lloc a Cartagena (Múrcia) el IX Congrés Estatal d'Educació Social que, sota el lema 'L'autonomia i la cultura professional en l'acció socioeducativa', servirà per prendre el pols de l'Educació Social i per fixar objectius prioritaris per a la professió.
En José Miguel Leo, col·legiat 3718, és el representant del CEESC al Comitè Científic del Congrés, format per educadores i educadors socials de tot l'estat espanyol.
La web ja està operativa i està obert també el termini per enviar-hi materials en format de comunicacions escrites, pòsters, videoexperiències i audioexperiències.
Des del CEESC us animem a participar-hi i a fer sentir la veu de l’educació social catalana en la novena edició d'aquest Congrés tan important per a la professió.
>>Bases per a la presentació de materials
>>Subscriu-te al butlletí per rebre totes les actualitzacions del Congrés