El març de 2026 arribarà a la seva fi el mandat de l’actual Junta de Govern del CEESC. Som, per tant, en un moment de canvi.
El Col·legi necessita persones compromeses, amb visió, ganes de construir i de treballar en equip per seguir avançant com a professió.
La Junta de Govern no és només un òrgan de decisió: és també un espai per al debat i la creativitat, per imaginar i fer realitat noves formes de ser i fer com a educadores i educadors socials. És una oportunitat per fer créixer la veu de l’educació social i deixar-hi empremta.
Com a un dels motors del Col·legi, la Junta de Govern és la responsable de vetllar per la bona marxa de l’entitat, prenent decisions estratègiques, definint les línies de treball i formulant les polítiques que marquen el rumb de l’organització. Coordina i impulsa projectes, promou la incidència política i social, representa el col·lectiu d’educadores i educadors socials i assegura el bon funcionament dels òrgans i serveis del CEESC. És un espai col·lectiu on es construeix i es defensa la professió.
Tots seguit us facilitem el calendari electoral i us recordem que les persones col·legiades us podeu proposar per participar en candidatures existents o bé impulsar-ne una de pròpia.
Calendari electoral per escollir la propera Junta de Govern del CEESC
2025
17 de desembre de 2025
- Inici del procés electoral.
- Publicació del cens electoral.
- Publicació dels models de recollida de signatures per presentar candidatura.
- Difusió pública del calendari i del procés.
30 de desembre de 2025
- Data límit per presentar reclamacions al cens electoral.
2026
16 de gener de 2026
- Data final de recepció de candidatures.
20 de gener de 2026
- Proclamació de candidatures vàlides per part de la Junta de Govern.
a) En cas d’una única candidatura, aquesta serà proclamada directament el 17 de febrer de 2026, sense necessitat de votació.
b) Si hi ha més d’una candidatura, s’activarà el següent calendari:
23 de gener de 2026
- Data límit per presentar reclamacions a la proclamació de candidatures.
26 de gener de 2026
- Resolució de reclamacions.
2 de febrer de 2026
Data límit per:
- Constituir la mesa electoral.
- Presentar programes i materials de propaganda electoral.
- Iniciar la publicitat i enviament de candidatures, programes i paperetes.
17 de febrer de 2026
- JORNADA ELECTORAL: votacions, presentació de reclamacions i incidències de la jornada.
18 de febrer de 2026
- Resolució de reclamacions i proclamació de la candidatura electa.
17 de març de 2026
- Assemblea General Ordinària i presa de possessió de la nova Junta de Govern.
És la data límit per a la presa de possessió segons el termini d’un mes establert als Estatuts.
Si tens ganes de formar part d’aquest impuls, aquest és el teu moment.
El Col·legi ets tu. El Col·legi és teu!
>>Per a qualsevol dubte o qüestió en relació amb aquest procés, pots contactar amb nosaltres a