Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

El dijous 2 de maig a la tarda us convidem a venir a l'Ateneu L'Harmonia a parlar sobre l'educació social. 

L’acte parteix de la voluntat de celebrar la revista Quaderns d’Educació Social. Volem aprofitar el que significa i genera la revista, és a dir, les ganes d’escriure i llegir a l'entorn de l’educació social i fer-ne una acció de trobada, conversa i pensament.

Les educadores i educadors socials, tenim tendència a la reflexió? Per què és important reflexionar a l'entorn de la nostra pràctica educativa?

Partint de preguntes com aquestes, durem a terme una conversa oberta a 3 bandes amb: 

Aquesta conversa es transformarà en la peça que obrirà el monogràfic del proper número de la revista, centrat en la idea del professional reflexiu, capaç de pensar sobre el que fa i sobre allò que el conforma, és a dir, l'educadora i l’educador social com a intel·lectual que emprèn cerques de sentit i es qüestiona a si mateix sobre el desig que li motiva a construir-se.

Dinamitzarà la conversa Joan Gener Barbany, educador social i dinamitzador cultural. Vinculat al Consell Editorial dels Quaderns d'Educació Social, a la cooperativa Raons Públiques, al Grau d'Educació Social de la UOC i a diversos projectes d'agitació cultural.

En l’acte també presentarem el número 20 dels Quaderns, publicat el desembre de 2018. 

L'acte és obert i gratuït, però demanem que us hi inscriviu per tal de controlar l'aforament de la sala. 

Dijous 2 de maig, a les 18h. 
Sala Joe Forga de l'Ateneu L'Harmonia. Carrer de Sant Adrià, 20. Barcelona

INSCRIPCIÓ