En compliment de l'article 10 de la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE) s'exposen a continuació les dades identificatives de l’entitat:

Denominació social: Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC)
Domicili social: C/ Aragó, 141-143, 4ª. planta. 
Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Telèfon: 934521008

Aquest document conté els termes i condicions d’inscripció i pagament que s’han de complir quan es realitzen inscripcions a activitats formatives del CEESC. Els termes i condicions que a continuació s'indiquen són d’aplicació obligatòria

Aquestes Condicions regiran la relació contractual entre la persona usuària (entenent com a usuària qualsevol persona física o jurídica que s’inscrigui en una activitat formativa del CEESC) i el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya, amb nif Q5850040F i domicili a Aragó, 141-143, 4a planta.

Tota consulta, queixa o correspondència relativa a aquestes Condicions s’hauran de dirigir a les dades de contacte indicats a l’apartat de Contacte de la nostra pàgina web.

NORMATIVA D’ÚS DEL SERVEI DE FORMACIÓ

El servei va dirigit a tots els i les professionals de l'acció social, prioritàriament a les educadores i els educadors socials membres del CEESC i al conjunt de la professió.

  1. Les places de les accions formatives són limitades. La seva assignació es realitzarà tenint en compte els següents criteris:
  • Complir els requisits d’accés a cada curs.
  • L'ordre d'inscripció i pagament amb la documentació presentada.
  • Les col·legiades i els col·legiats del CEESC tindran prioritat.
  • No s’admetrà cap persona en una formació que no hagi formalitzat la inscripció i se li hagi confirmat la plaça.
  • Les places es confirmaran mitjançant correu electrònic, en la data indicada. El CEESC es reserva el dret de modificar aquesta data per criteris tècnics.
  1. La sol·licitud d'inscripció a les accions formatives es realitzarà telemàticament mitjançant el formulari d'inscripció accessible a través de la pàgina web del CEESC.
  • Caldrà fer la inscripció a totes les accions formatives, siguin gratuïtes o de pagament.
  • En el cas de les accions de pagament, la inscripció no serà efectiva fins que s’hagi fet el pagament de la quota d’inscripció.
  • Caldrà fer el pagament de l’activitat dins el termini d’inscripcions, si s’ha establert.
  1. En cas de modificacions d'horaris, dates o formats, el CEESC avisarà amb la màxima antelació possible a través dels telèfons i correus electrònics facilitats en la inscripció.

  2. Anul·lació de les accions formatives:
  • El CEESC es reserva el dret d’anul·lar qualsevol acció formativa si –segons el seu criteri– el nombre d’alumnes no permet la seva realització o en cas de causa major justificada.
  • L’import de la matrícula es retornarà per transferència bancària per indicació de la persona inscrita.
  1. Descomptes:
  • La segona formació i següents que es realitzin en el mateix any tindran un 15% de descompte.
  • Les entitats que inscriguin 5 persones o més tindran un 10% de descompte.
  • Les persones que participin en un col·lectiu del CEESC i/o representin el Col·legi, tindran un 15% de descompte.
  • Els membres dels col·legis d’educadores i educadors socials de l’estat, gaudeixen del preu per a persones col·legiades del CEESC.
  • Aquests descomptes no són acumulables i es prioritzarà sempre el que sigui més favorable a l’alumne.
  • Si vols acollir-te a un d’aquests descomptes, no facis el pagament ara i envia un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Et respondrem amb la quantitat que has de pagar i el mètode de pagament.
  1. L’alumnat que participi en les accions formatives del CEESC:
  • Rebrà els continguts del curs d'acord amb els criteris establerts pels formadors o formadores.
  • Rebrà un certificat d'assistència per correu electrònic, sempre i quan s’hagi participat a un 80% de les sessions.
  • Haurà de complimentar el qüestionari d'avaluació del servei.
  • Haurà d'assistir a les accions formatives amb puntualitat.
  • Haurà de facilitar la informació que el CEESC necessiti per a fer el seguiment que consideri oportú sobre l’impacte que la formació ha tingut en el seu desenvolupament professional.
  • Els cursos en línia es realitzaran per zoom o a l'aula virtual del CEESC. Un cop finalitzat el curs, l'accés a l'aula virtual serà donat de baixa.
  • Les cancel·lacions d’inscripcions a les accions formatives, siguin de pagament o sense cost per a l’alumne, hauran de ser notificades per escrit abans de 48 hores de l’inici del curs. En cas contrari no donarà dret a devolució de la quota d’inscripció.
  • En cas d’impossibilitat d’assistència per causa major produïda abans o fins al mateix dia de l'inici del curs, es retornarà la quota d'inscripció per transferència bancària. S’haurà de comunicar al personal referent tècnic del CEESC al més aviat possible.