Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

En compliment de l'article 10 de la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE) s'exposen a continuació les dades identificatives de l’entitat:

Denominació social: Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC)
Domicili social: C/ Aragó, 141-143, 4ª. planta. 
Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Telèfon: 934521008
Fax: 935183054”

Aquest document conté els termes i condicions d’inscripció i pagament que s’han de complir quan es realitzen inscripcions a activitats formatives del CEESC. Els termes i condicions que a continuació s'indiquen són d’aplicació obligatòria.

Aquestes Condicions regiran la relació contractual entre la persona usuària (entenent com a usuària qualsevol persona física o jurídica que s’inscrigui en una activitat formativa del CEESC) i el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya, amb nif Q5850040F i domicili a Aragó, 141-143, 4a planta.

Tota consulta, queixa o correspondència relativa a aquestes Condicions s’hauran de dirigir a les dades de contacte indicats a l’apartat de Contacte de la nostra pàgina web.


NORMES GENERALS. INSCRIPCIÓ ACTIVITATS FORMATIVES

  • Caldrà fer inscripció a totes les accions formatives, ja siguin gratuïtes o no, mitjançant el formulari d’inscripció de la web.
  • En el cas de les accions de pagament, la inscripció no serà efectiva fins que s’hagi fet el pagament de la quota d’inscripció.
  • Caldrà fer el pagament de l’activitat dins el termini d’inscripcions, si s’ha establert.
  • Els cursos tenen un nombre de places limitades i seran cobertes segons l’ordre d’inscripció, i pagament.
  • Els cursos tindran un mínim de places. Si no s’arriba al mínim previst, el CEESC podrà suspendre el curs. En aquest cas s’efectuarà el retorn de la quota d’inscripció per transferència bancària.

CANCEL·LACIONS ACTIVITATS DE PAGAMENT

  • Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit abans de 48 hores de l’inici del curs. En cas contrari no donarà dret a devolució de la quota d’inscripció.
  • En cas d’impossibilitat d’assistència per causa major produïda abans o fins el mateix dia de l'inici del curs, es retornarà la quota d'inscripció per transferència bancària. S’haurà de comunicar al/la referent tècnic del CEESC a la major brevetat possible.


ANUL·LACIÓ DE LES ACCIONS FORMATIVES

  • El CEESC es reserva el dret d’anul·lar qualsevol acció formativa si –segons el seu criteri- el nombre d’alumnes no permet la seva realització o en cas de causa major justificada.
  • L’import de la matrícula es retornarà per transferència bancària per indicació de l’alumne.

DESCOMPTES

  • La segona formació i següents que realitzis en el mateix any, tindran un 15% de descompte.
  • Les entitats que inscriguin 5 persones o més tindran un 10% de descompte.
  • Si ets membre d'un col·lectiu professional del CEESC, tindràs un 5% de descompte.
  • Si ets membres del col·lectiu professional que ha proposat l'activitat, tindràs la inscripció gratuïta.
  • Si ets alumne d'alguna d'aquestes universitats o membre d'una d'aquestes entitats o d'algun altre col·legi professional que pertanyi a l'Associació Intercol·legial Catalana, gaudiràs del preu per a persones col·legiades del CEESC.

Aquests descomptes no són acumulables.

Si vols acollir-te a un d’aquests descomptes, no facis el pagament ara i envia un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Et respondrem amb la quantitat que has de pagar i el mètode de pagament.

CERTIFICAT D’ASSISTÈNCIA I APROFITAMENT

  • Per obtenir-lo serà necessari haver complert el 80% assistència.
  • En finalitzar l’acció formativa els participants n'hauran d’emplenar la valoració que se’ls farà arribar a través del correu electrònic que hagin facilitat com a contacte, rebent automàticament el corresponent certificat d’assistència.