Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

L'ús del català en l'atenció social

Càpsula: L'ús del català en l'atenció social

Data: 3 de novembre de 2022

Ponents:

  • Gerard Escriche, Selma Bargalló, Maica Rafecas, educadores socials. Moderadora: Maria Plana, filòloga.

Condueix l'activitat:

  • Sònia Rodon, tècnica de llengua i comunicació del CEESC.

Relatoria: Laura Moreno, estudiant de pràctiques d'Educació Social del CEESC.

Amb quina llengua ens adrecem, els educadors i les educadores socials, a les persones que atenem? És indiferent la llengua a què optem, o dotem la intervenció d'un plus socioeducatiu quan la fem en català? Per què?

En aquesta Càpsula debatem sobre educació, vincle, drets, tabús i prejudicis al voltant de criteris socials i educatius favorables a l'ús del català per part del professional en entorns vulnerables. I tot des de la defensa que educador i educand poden conversar en llengües diferents des de l'entesa, el respecte, la comoditat i el vincle, en una societat multilingüe on cada llengua és font d'oportunitats.


>>Descarregueu-vos la relatoria.

>>Vídeo de la Càpsula.

>>Document “L’ús del català en l’atenció social”.

 

Amb el suport de: