Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

El proper divendres, 11 de desembre celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC en format virutal, a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 17.00 hores en segona convocatòria.

Per poder garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durants aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 11 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.00 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 17.00 h.

En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.

 

Si NO t'has pogut acreditat prèviament, entra a la Sala d'acreditació a través d'aquest enllaç:

 

https://ceesc.meet.coop/adm-ztw-oss-rj5

 

Des d'aquest enllaç et donarem accés a la sala de l'Assemblea.

 -----

Com acreditar-te?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas de portar vots delegats?

  1. Demana a les persones que et deleguen el vot els seus números col·legials. En pots dur un màxim de 5.
  2. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
  3. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas que no puguis assistir a l'Assemblea i vulguis delegar el vot?

  1. Informa la persona a qui vulguis delegar-li el vot que ho faràs i demana-li el seu número col·legial.
  2. Descarrega't l'imprès de delegació de vot, omple'l i signa'l.
  3. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Delegues el vot? i escriu el número col·legial de la persona a qui li delegues a la casella corresponent.
  4. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta l'imprès de delegació de vot i el teu DNI o carnet col·legial.

Què passa un cop t'has acreditat?

  1. Un cop omplert el formulari, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal que el dia de l'Assemblea accedeixis a la SALA 1 (sala de benvinguda) on comprovarem que tota la documentació és correcta i et donarem pas a la SALA 2 on tindrà lloc l'Assemblea.
  2. La SALA 1 estarà oberta a partir de les 16.00 h del dia 11 de desembre. Si pots, entra-hi amb antelació. L'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 17.00 h.

Què passa si no et pots acreditar amb antelació?

  1. En cas que no hagis pogut acreditar-te amb antelació, hi haurà habilitada una SALA 3 per fer les acreditacions exprès. Tingues preparada tota la documentació. No recomanem aquesta opció.