El proper divendres, 11 de desembre celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC en format virutal, a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 17.00 hores en segona convocatòria.

Per poder garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durants aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 11 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.00 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 17.00 h.

En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.

 

Si NO t'has pogut acreditat prèviament, entra a la Sala d'acreditació a través d'aquest enllaç:

 

https://ceesc.meet.coop/adm-ztw-oss-rj5

 

Des d'aquest enllaç et donarem accés a la sala de l'Assemblea.

 -----

Com acreditar-te?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas de portar vots delegats?

  1. Demana a les persones que et deleguen el vot els seus números col·legials. En pots dur un màxim de 5.
  2. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
  3. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas que no puguis assistir a l'Assemblea i vulguis delegar el vot?

  1. Informa la persona a qui vulguis delegar-li el vot que ho faràs i demana-li el seu número col·legial.
  2. Descarrega't l'imprès de delegació de vot, omple'l i signa'l.
  3. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Delegues el vot? i escriu el número col·legial de la persona a qui li delegues a la casella corresponent.
  4. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta l'imprès de delegació de vot i el teu DNI o carnet col·legial.

Què passa un cop t'has acreditat?

  1. Un cop omplert el formulari, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal que el dia de l'Assemblea accedeixis a la SALA 1 (sala de benvinguda) on comprovarem que tota la documentació és correcta i et donarem pas a la SALA 2 on tindrà lloc l'Assemblea.
  2. La SALA 1 estarà oberta a partir de les 16.00 h del dia 11 de desembre. Si pots, entra-hi amb antelació. L'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 17.00 h.

Què passa si no et pots acreditar amb antelació?

  1. En cas que no hagis pogut acreditar-te amb antelació, hi haurà habilitada una SALA 3 per fer les acreditacions exprès. Tingues preparada tota la documentació. No recomanem aquesta opció.