Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

El proper divendres, 18 de març celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC en format virtual, a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 16.30 hores en segona convocatòria.

Per poder garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durants aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 18 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.00 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 16.30 h.

En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.

Si encara no t'has acreditat, omple el formulari i si tens algun problema truca'ns al 93 452 10 08.

Com acreditar-te?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas de portar vots delegats?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
  2. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu carnet col·legial o el DNI, així com l'imprès de delegació de vot (omplert i signat) i el carnet col·legial o el DNI de cada persona que t'hagi delegat el vot.
  3. Pots portar fins a 5 vots delegats.

Què passa un cop t'has acreditat?

  1. Unes hores abans de començar l'Assemblea, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal d'accedir a la sala on tindrà lloc l'Assemblea.
  2. Obrirem la sala a les 16.00 h, i l'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 16.30h.

 

Les dades personals facilitades s’inclouran en els fitxers informatitzats del CEESC, exclusivament per a les finalitats pròpies de la present comunicació telemàtica.
Per exercir els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació, cal dirigir-se al CEESC per escrit a l’adreça, Aragó, 141-143 4a. planta (08015 Barcelona), indicant clarament en l'assumpte: Tractament de dades.”

 

El proper divendres, 17 de desembre celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC en format virtual, a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 16.30 hores en segona convocatòria.

Per poder garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durants aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 17 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.00 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 16.30 h.

En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.

 

Com acreditar-te?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas de portar vots delegats?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
  2. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu carnet col·legial o el DNI, així com l'imprès de delegació de vot (versió docx i versió pdf) i el carnet col·legial o el DNI de cada persona que t'hagi delegat el vot.
  3. Pots portar fins a 5 vots delegats.

Què passa un cop t'has acreditat?

  1. A les 14.00 del dia 17 de desembre, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal d'accedir a la sala on tindrà lloc l'Assemblea.
  2. Obrirem la sala a les 16.00 h, i l'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 16.30h.

Què passa si no et pots acreditar amb antelació?

  1. En cas que no hagis pogut acreditar-te amb antelació, omple igualment aquest formulari i un cop haguem comprovat les dades, rebràs un correu electrònic amb l'enllaç al Zoom i el codi per accedir-hi.

 

Formulari d'acreditació

 

Disculpa, hi ha hagut un error en el procediment de sol·licitud d'inscripció.

Et preguem que ho tornis a intentar i, si el problema persisteix, et posis en contacte amb nosaltres a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

 

Salutacions,

Equip d'Atenció Col·legial del CEESC

 

Benvolgut, Benvolguda,

Et confirmem que hem rebut la teva sol·licitud per col·legiar-te. Com ja saps, la sol·licitud ha de ser validada per la Junta de Govern. Un cop estigui aprovada, t’enviarem un missatge de correu electrònic on trobaràs tota la informació per donar-te d’alta.

Per evitar problemes, si us plau, guarda la nostra adreça electrònica (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) a la teva agenda de contactes per evitar que els nostres missatges vagin a la carpeta de correu brossa.

Si tens algun dubte al respecte, fes-nos-ho saber.

Salutacions,

Equip d'Atenció Col·legial del CEESC

 

Benvolgut, Benvolguda,

Et confirmem que hem rebut la teva sol·licitud per fer-te Amic o Amiga del CEESC. Com ja saps, la sol·licitud ha de ser validada per la Junta de Govern. Un cop estigui aprovada, t’enviarem un missatge de correu electrònic on trobaràs tota la informació per donar-te d’alta.

Per evitar problemes, si us plau, guarda la nostra adreça electrònica (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) a la teva agenda de contactes per evitar que els nostres missatges vagin a la carpeta de correu brossa.

Si tens algun dubte al respecte, fes-nos-ho saber.

 

Salutacions,

Equip d'Atenció Col·legial del CEESC

 

 

El proper dilluns, 28 de juny celebrarem l'Assemblea Extraordinària del CEESC en format virtual, a les 16.30 hores en primera convocatòria i a les 17.00 hores en segona convocatòria.

Per poder garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durants aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 28 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.30 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 17.00 h.

En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.

Com acreditar-te?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.

Què has de fer en cas de portar vots delegats?

  1. Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
  2. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu carnet col·legial o el DNI, així com l'imprès de delegació de vot (omplert i signat) i el carnet col·legial o el DNI de cada persona que t'hagi delegat el vot.
  3. Pots portar fins a 5 vots delegats.

Què passa un cop t'has acreditat?

  1. Unes hores abans de començar l'Assemblea, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal d'accedir a la sala on tindrà lloc l'Assemblea.
  2. Obrirem la sala a les 16.30 h, i l'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 17.00h.

Què passa si no et pots acreditar amb antelació?

  1. En cas que no hagis pogut acreditar-te amb antelació, hi haurà habilitada la SALA D'ACREDITACIONS EXPRÈS. Entra-hi i tingues preparada tota la documentació. Aquesta sala s'obrirà a les 16.30 h.

 

Formulari d'acreditació

 

Suports a la candidatura de Rafel López Zaguirre

197 persones han donat, de moment, suport a la Candidatura. En aquest llistat apareixen aquelles que han accedit a fer públic el seu nom i la seva ocupació.

  1. Moises Planas Juanola
  2. Salvador Bel Villar
  3. Mònica Algueró Nieto, piscòloga
  4. Elisabet Massons Rabassa, jubilada
  5. David Ventura Lluch, educador social
  6. Helena Homedes Vilàs, educadora social
  7. Mª Dolors Martí Solà
  8. Alex Cortada Arnal, assessor immobiliari i autònom a Principal1
  9. Carme Notario, mestressa de casa
  10. Miguel Ángel de Castro Gil, educador social
  11. Adela Alos-Moner, presidenta de Fundació Biblioteca Social
  12. Pep Montes, consultor cultural. Gerent d'ACELLEC
  13. Carmen Ramon Mateu, educadora social al Casal de Curació de Vilassar de Mar
  14. Fernando Civi, transport internacional
  15. Martí Moliné Fusalba, educador social
  16. Celia Castells, administrativa
  17. Francisco Rojas Morales
  18. Xavier Franch López, director de centre sociocultural municipal
  19. Montse Roca Deu, agent comercial
  20. Jordi Arla, comercial
  21. Juana Garcia Moreno, auxiliar clínica
  22. Moisès Nicolau Pérez, jubilat
  23. David Borrell Guimerà
  24. Xavier Gállego Gállego, educador social i excandidat a Síndic de Greuges de Terrassa
  25. Eduardo Cano Ponce, educador social
  26. Núria García Catalán, educadora social
  27. Ascensió Moreno González, docent
  28. Sònia Rodon Torner, correctora
  29. Diana Gutiérrez Garcia, programa de reducción de daños para personas drogodependientes en activo
  30. Daniel Casanovas Zurano, estudiant d'Educació Social
  31. Rafael Ángel Sánchez Rodríguez, educador social
  32. José Fernando Solana Mancebo, educador social, salut mental de nens i adolescents
  33. Mario Alberto Robles Rionegro, educador social
  34. Julia Sánchez Merino
  35. Lourdes Riba Castells
  36. Eva Pino Sánchez
  37. David Vázquez Villamor, responsable de projectes
  38. Ricard Soriano Gabarró
  39. Núria Pala Sendra, respobsable tècnica d'entitat social
  40. Lluís Vila Savall, educador social
  41. José Luis Domínguez Aguado, educador social
  42. Jordi Baiget Piqué, educador social i pallasso
  43. Héctor D. Núñez López, educador social i pedagog. Professor al Grau d'Educació Social; Universitat de Barcelona
  44. Francesca Ferrari Rebull, mediadora. Vicepresidenta del CEESC
  45. Eugènia Batllori Tomàs, gestora en casos de salut mental
  46. David Homedes Moradell, educador social
  47. Clàudia Pinazo Font, educadora social
  48. Berta Badia Padial, tècnica de suport educatiu a l'absentisme escolar
  49. Aurelia Serrado Barroso, jubilada
  50. Araceli Lázaro Aparicio, jubilada
  51. Josep Otero, Mayordomo, jubilat
  52. Ana Martínez Montes, jubilada
  53. Patricia Sàrrias Javier, educadora social i mediadora
  54. David Girabal Garros
  55. Adolfo Martínez primo, educador social a serveis socials bàsics. Ajuntament de Lleida
  56. Esteve Ollé Gascón, integrador social
  57. Xavier Vinayls Carreras, educador en SIEI a ESO
  58. Rosario Quero Migueles, educadora social a serveis socials
  59. Nuria Fuentes Peláez, docent i investigadora
  60. Juan Gerard Sánchez González, educador social
  61. Xavier Gómez Revuelta, educador social
  62. Teresa Sancho Vinuesa, professora d'universitat
  63. Lola Márquez Carrasco, educadora social
  64. Victoria Barrientos Sanchez, administrativa
  65. Frederic Arques Pañell, funcionari administració local
  66. Núria Llopis Roca, educadora social
  67. Miquel Rubio Domínguez, educador social
  68. Antoni Cortiñas, coordinador de sensellarisme. Consell Municipal de Benestar Social
  69. Eva Maria Sasot Sierra
  70. M.Angels Lasheras Artau, funcionària
  71. Antonio Lopez Ros, administratiu
  72. Emma Agulló Green, estudiant
  73. Maria Collet Ovide
  74. Alberto Fernández de Sanmamed Santos, educador social. Xulgado Menores Lugo. Expresidente y colegiado de honra del Colegio de Educadoras y Educadores Sociales de Galicia. Expresidente y presidente honorífico del CGCEES
  75. Marta Roca Cuffi, economista
  76. Clara Cendra Planas, administrativa
  77. Pep Guasch
  78. Antonio Notario Perez, jubilat
  79. Esteve Torregrossa Martínez, educador social
  80. Carmen José Villarreal Redón, educadora social
  81. Marta Fité Avellana, direcció territorial de serveis socials. IMSSB
  82. Francesc Reverter Nolla, professor facultat d'Educació (Universitat de Barcelona). tècnic infància i educació (ajuntament de Granollers)
  83. Marina Alonso Esparré, educadora social
  84. Héctor Telemaco Hernández Rocamora, EAIA
  85. Enriqueta Durán Cordero, Ajuntamet de Barcelona, treballadora social. Secretària polítiques socials UGT Catalunya
  86. Núria Carrera Comes
  87. Lourdes Bravo Alemany, administrativa
  88. Ana Isabel del Rio Rubio, tècnica d'educació
  89. Carmen Zaguirre Camanforte
  90. Iñigo Fernández de Casadevante, empresario
  91. Montserrat Notario Perez, jubilada
  92. David Martin Real, empleat públic
  93. Rosa Maria Biarnés Mestre, administrativa
  94. Joan Carles Sala Pla, manager sistemes d’informació
  95. Olga Chica Díaz
  96. Josepa Borràs Pàmies, educadora social jubilada
  97. Lydia Tarrega Rubio
  98. Noemí Sierra Grau, aux. administrativa serveis personals
  99. Claudia Vallve, sociòloga
  100. Laia Monterde Mulet, politòloga
  101. Gemma Duran Portela, encarregada magatzem
  102. Monica Villar Herrero, educadora social en el sistema de protección
  103. Guillem Lopez Pedrosa, conserge i jubilat parcial
  104. Mercè Juan Rodríguez, educadora social
  105. Sonia Notario Roca, assalariada
  106. Hugo Cortada Notario, estudiant
  107. Antonia Petit Petit, mestra jubilada
  108. Virtudes Zaguirre Camanforte, jubilada
  109. Ferran Colàs Peiró, prevere
  110. Josep Blanco
  111. M. Asunción Llena Berñe, professora
  112. Joaquim Esteve, enginyer
  113. Isabel Guinchard
  114. Maria Mar Notario Sulé, professora secundària
  115. Cristina Cortada Notario, estudiant
  116. Jaume Cabot Abril, comunicació
  117. Jordi Acero i Garcia
  118. Carmina Guinchard Notario
  119. Sofía Riveiro Olveira, educadora social
  120. Arturo Cortada Arnal
  121. Imma Mindán Notario
  122. Manel Estecha Clave, administratiu
  123. Xavier Puig Santulària, director entitat social
  124. Aitor Ávila Ruiz, educador social
  125. Jordi Serra Vigil, aturat
  126. Josep Vallés Herrero, educador social i professor tutor UNED
  127. Angel Mestres Vila, gestor cultural
  128. Vicent Faubel Aigües, educador social
  129. Susana Peláez García, educadora social
  130. Julio Álvarez Carrera
  131. Pepín de la Rosa Casado, pensionista
  132. Jordi Llibre Blanch, dissenyador gràfic
  133. Javier Paniagua Gutiérrez, educador social y gerente del Grupo de Acción Local “Asociación Colectivo para el Desarrollo Rural en Tierra de Campos”.
  134. M Antònia Grau Pascual
  135. Patxi Alicante García, profesor de la Universidad de Deusto. Educador social H.D Manuene.
  136. Pilar Callén Ramón, educadora social y presidenta del CEES Aragón
  137. Jose Maria Esteban Isidoro, administratiu
  138. Cristina Notario Roca, tècnica de participació
  139. Cristina Bernabé Pérez, tècnica d'educació en l'àmbit local
  140. Xavi Campos Marquès, educador social director d'equip
  141. Fidel Prellezo García, educador social
  142. Yolanda Gállego
  143. Carlos Sánchez-Valverde Visus, educador social i professor d'educació social a la UB (emèrit)
  144. Joan Muntané Seuba, educador social
  145. Manuel Cortés Pinto, educador social - professional de joventut
  146. Laura Córdoba del Águila, educadora social a l’Ajuntament de Barcelona

 

 

Suports d'entitats a la candidatura de Rafel López Zaguirre