El Comitè organitzador del VII Congrés Estatal d'Educació Social, demana que des dels diferents col·legis enviem propostes de persones per a dinamitzar els diferents espais de reflexió que es preveuen fer dins del Congrés.
- Sistema de Protecció de menors d'edat. Prevenció, protecció, promoció i participació
- Justícia Juvenil
- Centres Penitenciaris
- Serveis Socials Comunitaris
- Tercer Sector
- Salut Mental
- Diversitat funcional
- Educació Ambiental
- Mediació
- Reflexió Crítica del Codi Deontològic de l'Educador i la Educadora Social
- Altres espais emergents
Podeu veure els objectius, la programació, funció de les persones dinamitzadores i la proposta de dinamització consultant aquest enllaç.
Si esteu interessats, feu-nos arribar la vostra sol·licitud fins al 27 de novembre de 2015 a través d'un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. on indiqueu el vostre número col·legial, conjuntament amb les vostres dades personals i de contacte, i la vostra experiència professional en l'espai que us proposeu dinamitzar.
Nosaltres l'enviarem al Comitè Organitzador del Congrés que farà la selecció de la persona amb el perfil més adequat.
Des de l'organització es podrà assumir la matrícula gratuïta, els desplaçament i l'allotjament de la nit de dijous a divendres de les persones que dinamitzin els espais, sempre que l'àrea econòmica ho consideri viable.
Trobareu tota la informació sobre el Congrés a la seva pàgina web.