Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Com combatre i treballar com a educadores o educadors socials, entre rumors, estereotips i prejudicis?

Càpsula: Com combatre i treballar com a educadores o educadors socials, entre rumors, estereotips i prejudicis?

Data: 24 de maig de 2022

Ponents:

  • Celia Premat, antropòloga, educadora social col·legiada 6915, especialista en dinàmiques comunitàries, conflicte i participació amb experiència al món de l’educació, la investigació aplicada a la planificació estratègica. Impulsora i docent del curs.

Condueix l'activitat:

  • Alba Blancafort, estudiant de pràctiques d'Antropologia del CEESC.

En aquesta Càpsula ens detindrem en analitzar i identificar els processos de creació de rumors, estereotips, prejudicis i la seva relació amb les diverses formes de discriminació simbòlica i estructural. I comprendre com operen els diferents sistemes d’opressió de forma interseccional: edatisme, gènere, religions i creences, LGTBI, cos, etc.

>>Descarregueu-vos la relatoria.

>>Mireu el vídeo de la Càpsula.

 

Amb el suport de: