Esdeveniments per categoria
Altres activitats del CEESC
Una exposició nacional de fotografia social en contextos de prostitució que es podrà veure al Centre Cívic Drassanes de Barcelona fins al 18 d'abril.
Per Sant Jordi, fem una presentació de dos llibres publicats darrerament per dos educadors socials col·legiats. Tots dos autors ens acompanyaran en un acte distès i de celebració de la professió i de la literatura.
Quines són les eines imprescindibles per dur a terme l’acte educatiu? Els recursos i les formacions prèvies són necessaris per executar la tasca que se’ns requereix? Què és el que fa possible que l’acte educatiu es dugui a terme?
Des d’una perspectiva comunitària i centrada en la persona, aquesta jornada posarà en valor com l’educació social ja forma part dels processos de cura: generant vincles, sostenint trajectòries i aportant continuïtat allà on altres dispositius no arriben.
El CEESC presenta en una jornada a Tortosa l'informe que analitza les diferències entre educació social i integració social, davant la necessitat creixent de clarificar rols en equips compartits. La jornada combina presentació i experiències per reforçar la complementarietat professional. Inscripció gratuïta.