El que ens està passant als professionals de l'educació social i com afectarà la professió en el futur immediat.
Des del CEESC hem obert un qüestionari perquè volem saber com està afectant la crisi sanitària de la COVID-19 als professionals de l’educació social.
La informació que recollirem ens ajudarà a preveure el futur de la nostra professió, dissenyar estratègies per continuar donant suport als professionals de l'educació social, promovent-ne el reconeixement social i professional i desenvolupant la nostra tasca d’incidència política amb les diverses administracions, sindicats i entitats socials per exposar-los de primera mà la situació dels professionals de l’educació social.
Us demanem que l'ompliu i la compartiu amb els vostres contactes per tal de tenir-ne una mostra tan àmplia com sigui possible.
És una enquesta anònima i la tancarem el 24 de maig.
Reclamem a la Generalitat reconeixement als professionals.
“Dependències al llarg del cicle vital. Enfortiment i autonomia”
Recull de conferències de Dixit, quatre dossiers temàtics i alguns articles del seu blog.
El CEESC s'adhereix al 'Manifest sobre les afectacions de la Cultura.
El CEESC ens hem adherit al manifest promogut des del Consell General dels col·legis professionals de Belles Arts, i en col·laboració amb la Federació d'Associacions de Professors de Dibuix d'Espanya, per demanar als partits polítics que facin seva i votin l'esmena presentada amb la qual pretenem aconseguir que la matèria d'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual, sigui present a tots els cursos de l'ESO.
L'actual projecte de llei LOMLOE de Govern del PSOE i d'Unides-Podem no modifica els articles que afecten el currículum i la temporització de l'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual, deixant-la en la mateixa situació que ja era a la Llei WERT (LOMCE), és a dir, totalment desregularitzada, sense presència obligatòria i deixant la decisió d’impartir-la o no a les comunitats autònomes i als centres de secundària.
Aquesta és una situació inadmissible. L'educació artística és la base de multitud de professions relacionades amb l'àmbit de la Cultura, el Patrimoni, l'Art, el Disseny i la Comunicació i, per aquesta raó, entre d'altres, se li ha de dotar d'un currículum continu, com tenen la resta de les matèries de l'ESO. És una anomalia històrica que encara podem canviar.
No podem permetre que amb un Govern progressista, l’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual, quedi exactament com està a la llei Wert, pràcticament eliminada del currículum.
Quin paper tenim els ES en emergències?
Organitzant el 7è Congrés Català de Salut Mental.