Agenda del CEESC

20
febrer
2025

ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Reunió amb CUP per presentar la ILP per al 6% per educació

20-02-2025 17:00 pm
ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Reunió amb CUP per presentar la ILP per al 6% per educació

Reunió de la Plataforma per la ILP del 6% per a l’educació amb el Grup Parlamentari CUP, per presentar la ILP.

21
febrer
2025

ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Grup de treball del Pacte Català contra les violències masclistes

21-02-2025 10:00 am
ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Grup de treball del Pacte Català contra les violències masclistes

El Pacte Català contra les Violències Masclistes té com a objectiu  l’acord entre totes les forces polítiques que constitueixen el Parlament de Catalunya per arribar a un consens en l’adopció de polítiques publiques en front la violència masclista i posar en primera línia estratègica la seva erradicació.

26
febrer
2025

Setmana d'orientació acadèmica i professional 2025 UB

26-02-2025 9:00 am -16:00 pm
Setmana d'orientació acadèmica i professional 2025 UB

Dins de la Setmana d’Orientació Acadèmica i Professional de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, el CEESC hi serà present fent la xerrada d'orientació professional del grau en Educació Social.

27
febrer
2025

Assemblea General Ordinària del CGCEES

27-02-2025 17:30 pm
En línia
Assemblea General Ordinària del CGCEES

Assemblea del Consejo General de Colegios de Educadoras y Educadores Sociales.

 

04
Mar
2025

CURS PRESENCIAL: ‘Mirar-nos per a poder mirar’. Formació en perspectiva no adultista i acompanyament de la participació d'infants i adolescents

04-03-2025 16:00 pm - 25-03-2025 18:00 pm
CURS PRESENCIAL: ‘Mirar-nos per a poder mirar’. Formació en perspectiva no adultista i acompanyament de la participació d'infants i adolescents

CURS POSTPOSAT

Aquesta formació vol facilitar un espai segur per poder reflexionar conjuntament sobre el nostre rol com a adults en l'acompanyament d'infants i joves, posant l’accent en els processos d’acompanyament que promoguin l’autonomia i el reconeixement dels protagonismes dels infants, adolescents i joves.