- El CEESC
- Home
- Col·legia't
- Col·lectius
- Actualitat
- Defensa
- Formació
- Projectes
- Serveis
- Universitats
- Publicacions
- Agenda
- Contacte
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.
Data: Dijous, 3 de novembre, a les 18.00 h
Lloc: A distància. Rebreu l'enllaç per accedir a la Càpsula un dia abans de l'inici de l'activitat.
Amb quina llengua ens adrecem, els educadors socials, a les persones que atenem? És indiferent, la llengua a què optem, o dotem la intervenció d'un plus socioeducatiu quan la fem en català? Per què?
En aquesta Càpsula debatem sobre educació, vincle, drets, tabús i prejudicis al voltant de criteris socials i educatius favorables a l'ús del català per part del professional en entorns vulnerables. I tot des de la defensa que educador i educand poden conversar en llengües diferents des de l'entesa, el respecte, la comoditat i el vincle, en una societat multilingüe on cada llengua és font d'oportunitats.
A càrrec de: Gerard Escriche, Selma Bargalló, Mar Mateu, Maica Rafecas, educadores socials. Moderadora: Maria Plana, filòloga.
INSCRIPCIONS TANCADES
---
Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada.
Amb el suport de:
Inici de l'activitat | 03-11-2022 18:00 |
Finalització de l'activitat | 03-11-2022 19:30 |
Localització | En línia |
Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya • 934 521 008 • ceesc@ceesc.cat