Cartagena, 21, 22 i 23 de maig de 2026
Catàleg de formació - Primavera 2026
El CEESC reivindica i visibilitza l'educació social als centres educatius
Consulta el posicionament i amplia el mapa
El teu col·legi. Els teus serveis. El teu suport

CÀPSULA: La tecnologia i la fabricació digital com a eines per a l’educació i el desenvolupament social: visita a l’ateneu de fabricació de Ciutat Meridiana

CÀPSULA: La tecnologia i la fabricació digital com a eines per a l’educació i el desenvolupament social: visita a l’ateneu de fabricació de Ciutat Meridiana

Data: Dijous, 28 de novembre, a les 18.00h.
Lloc: Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana. Av. dels Rasos de Peguera, 232, 08033 Barcelona.

INSCRIPCIONS TANCADES

Els ateneus de fabricació de l’Ajuntament de Barcelona es defineixen com a “llocs per aprendre, col·laborar en diferents projectes, i formar part del desenvolupament social de la ciutat”. Promouen, a través d’una xarxa de cinc ateneus en tota la ciutat, la tecnologia i la ciència de la fabricació digital entre veïnes i veïns de tot tipus.

Els ateneus estan oberts a tothom i no es paga amb diners per fer-los servir si no que es fa una “contraprestació”, un sistema de reversió social del suport rebut a l’ateneu a canvi del temps, el talent, la implicació i la participació de les persones en benefici de la comunitat. D’aquesta manera s’han impulsat projectes com VinclesBCN, que té com a objectiu reforçar les relacions socials de les persones grans que se senten soles i millorar el seu benestar a través de les noves tecnologies. O s’ha introduït el Rec, la moneda ciutadana en deu barris de la ciutat, un sistema d’intercanvi ciutadà complementari i paritari a l’euro, que enforteix el comerç local i les xarxes associatives.

En aquesta Càpsula visitarem l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana de la mà i veu de Jordi Reynés Garcés, educador social responsable de la xarxa d’ateneus de fabricació de l’Ajuntament de Barcelona. Descobrirem in situ què fan i com, com funcionen i què ens pot aportar a la professió el món de la fabricació digital o la tecnologia en l’acompanyament i l’educació social… i a la inversa.

Més informació.

---

Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada. 

Amb el suport de:

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 28-11-2019 18:00
Finalització de l'activitat 28-11-2019 19:30
Localització Barcelona