Data: Dimarts, 18 d'abril, a les 18.00h.
Lloc: A distància. Rebreu l'enllaç per accedir a la Càpsula un dia abans de l'inici de l'activitat.
En aquesta Càpsula en línia es presentarà el curs Intervenció socioeducativa a través de la música que es realitzarà a Tortosa a partir del 25 d'abril i que vol posar a l’abast dels educadors i les educadores socials una sèrie d’eines específiques per a la intervenció socioeducativa, que, prenent la música com a protagonista, reportin els beneficis que ens proposem amb diferents col·lectius focus de la nostra feina.
Coneixerem l'ús de la música en diferents àmbits de treball de l’educació social i es posaran alguns exemples de dinàmiques que ens serveixin per a treballar amb persones als àmbits individual i grupal.
A càrrec de: Mario Notario Fernández, educador social, col·legiat número 10972. Ha estat portant a terme tallers relacionats amb la intervenció social a través de la música amb diversos col·lectius en risc d’exclusió social amb l’Ajuntament de Còrdova. Des de setembre de 2021 treballa com a tècnic d'acompanyament i responsable d'una UEC (Unitat d'Escolarització Compartida) amb adolescents d'entre 14 i 16 anys, on també ha pogut introduir la música transversalment.
Inscriu-t'hi en aquest enllaç.
---
Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada.
Amb el suport de:
![]()
| Inici de l'activitat | 18-04-2023 18:00 |
| Finalització de l'activitat | 18-04-2023 19:30 |