28 de maig, a les 18.00h, a la seu del CEESC
Activitat oberta prèvia inscripció
Dilluns, 1 de juny, a les 18.00h
Edifici Seminari de la Facultat d'Educació i Psicologia. Universitat de Girona 
Catàleg de formació - Primavera 2026
El teu col·legi. Els teus serveis. El teu suport
El CEESC reivindica i visibilitza l'educació social als centres educatius
Consulta el posicionament i amplia el mapa

ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Jornada Biblioteques de Barcelona 2030

ESPAI DE REPRESENTACIÓ INSTITUCIONAL: Jornada Biblioteques de Barcelona 2030

Data: Dilluns, 27 de febrer, a les 9.30 h.
Lloc: Biblioteca Jaume Fuster. Plaça Lesseps, 20-22. Barcelona.
Representant del CEESC: Xavi Campos, gerent.

Dins el marc del Pla de Drets culturals de Barcelona, s’organitza la Jornada Biblioteques de Barcelona 2030: dret a la lectura, a l’accés a la informació i al coneixement; foment de les pràctiques creatives i de la participació comunitària.

El nou “Pla director de Biblioteques de Barcelona 2030. Dret a la lectura, a l’accés a la informació i al coneixement. Foment de les pràctiques creatives i de la participació comunitària“, marca el full de ruta per als pròxims anys de les biblioteques de la ciutat.

El pla estableix entre les principals prioritats l’aprofundiment en els vincles entre l’acció cultural i àmbits estratègics com ara l’educació, la sostenibilitat, la ciència, el feminisme, la innovació, la tecnologia i la interculturalitat, recollits en el Pla de Drets Culturals de Barcelona, i preveu els mecanismes perquè les biblioteques reflecteixin la diversitat social en tota la seva dimensió, des de les col·leccions als criteris de contractació de personal o les activitats.

Més informació.

--

Espais de representació del CEESC.

Informació bàsica

Inici de l'activitat 27-02-2023 9:30
Localització Barcelona