Esdeveniments per categoria
El CEESC hi col·labora
Activitats que no organitza el CEESC.
La FCCSM ens proposa una jornada que té l’objectiu de reprendre la discussió d’alguns temes entorn a l’art, la cultura i la creativitat com un mitjà de treball amb la comunitat per la promoció de la salut mental i el benestar emocional i també en el tractament i els processos de recuperació en l’àmbit de l’atenció a la salut mental. Si ets membre del CEESC pots aconseguir-ne una invitació.
Acte de presentació del llibre que l'autor, Jordi Ripoll i Tutó, va deixar pràctiament acabat abans de morir ara fa gairebé un any.
L'Orquestra Ars Medica, la Coral del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona i de l'Hospital de Sant Pau, i la Coral dels Enginyers ofereixen aquest concert organitzat pels grups Sèniors de l'Associació Intercol·legial.
Mutare Educació 2026 vol ser una jornada per descobrir projectes inspiradors i explorar el potencial dels llenguatges artístics. Un espai on educació i cultura sumen forces per construir comunitats més cohesionades, creatives i generadores d’esperança.
L’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona promou el Premi Edatisme Zero amb la voluntat de reconèixer i impulsar aquells projectes que treballen per combatre l’edatisme.