Durada: 16 hores. 2 sessions de 4 hores i 1 sessió de 8 hores.
Dates: divendres, 5 d'abril, de 15 a 19h, dissabte, 6 d'abril, de 10 a 14h i de 15.30 a 19.30h, i diumenge, 7 d’abril, de 10 a 14h.
Lloc: Horseway. Veïnat de la Pujada 29, Argentona. Barcelona.
INSCRIPCIONS TANCADES
Com a professionals, sovint ens trobem amb models d'intervenció que no poden donar resposta a les necessitats de les famílies o els menors. A vegades les necessitats de canvi venen acompanyades de moltes resistències pel subjecte degut a les complexitats familiars, les estructures socioculturals o les limitacions pròpies de les institucions des de les quals intervenim. La Teràpia Assistida amb Cavalls és un model d'intervenció que planteja un suport directe al col·lectiu professional i als subjecte de la intervenció, que dona eines i claus per entendre els processos emocionals dels infants i adolescents i els processos vinculars entre mares i fills.
Durant el cap de setmana podreu veure 3 paradigmes d'intervenció amb cavalls i vivenciar els models de treball que ofereix cada metodologia.
Objectius:
Descarregueu-vos la fitxa completa del curs.
A càrrec de: Esther Sánchez, diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat de Barcelona. Màster en Coaching, postgrau Educació Emocional, i Máster oficial en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i dels Recursos Humans per la Universitat de Barcelona.
Melín M. Farriols, llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Especialista en Equitació Connectada i Doma Natural. Tècnic de nivell 1 i 2 d'Equitació. Cofundadora de Horseway.
Antoni Gràcia i Pastor, psicòleg del Centre de Salut Mental d’Adults 1 de Badalona. Terapeuta Familiar. Instructor acreditat per desenvolupar Programes MBSR (Mindfulness based Stress Reduction) Realitza Programes de Reducció d'Estrès basat en Mindfulness amb pacients amb trastorns mentals severs de 2013. Teràpia amb cavalls amb nens i joves des de 2012.
Susanna Giménez, diplomada en Educació Social per la Universitat Ramon Llull. Llicenciada en Antropologia Social i Cultural per la Universitat de Deusto. Màster en Teràpia Assistida per Cavalls per la Universitat de Girona.
Dades d'interès:
Per accedir a Horseway cal tenir vehicle propi.
Per arribar-hi http://www.horseway.es/contacto/
Per als àpats hi ha la possibilitat de portar carmanyola o encarregar un menú de 15€, també hi ha possibilitat d'allotjament.
Si necessiteu més informació en aquests casos, podeu escriure un mail a
La quota d’inscripció del curs que gestiona el CEESC no inclou ni l’àpat ni l’allotjament.
Aquest curs es fa gràcies a la col·laboració entre Horseway i el CEESC.
Què van dir del curs els alumnes de la primera edició?
Certificat: les persones participants en aquest curs rebran una vegada finalitzi l’activitat un certificat d’assistència. Per tenir dret a aquest certificat cal haver assistit, com a mínim, al 80% de l'activitat formativa.
Descomptes
50% de descompte per a persones col·legiades i amigues del CEESC a l'atur.
També pots beneficiar-te de descomptes en els següents casos:
Aquests descomptes no són acumulables.
Si vols acollir-te a un d’aquests descomptes, no facis el pagament ara i envia un correu electrònic a
Termes i condicions d’inscripció i pagament a activitats formatives.
En conveni amb:

| Inici de l'activitat | 05-04-2019 |
| Finalització de l'activitat | 07-04-2019 |
| Col·legiats/ades i/o amics/gues del CEESC: | 50€ |
| No col·legiats/ades: | 70€ |
| Persones aturades i/o pensionistes | 60€ |
| Localització | Argentona |