CURS PRESENCIAL: Tocant les pilotes: revisió del nostre rol com a professionals

CURS PRESENCIAL: Tocant les pilotes: revisió del nostre rol com a professionals

Durada: 16 hores.
Dates: 6, 8, 13 i 15 de maig, de 16 a 20 h
Lloc: Barcelona. Lloc pendent de confirmar.

INSCRIPCIONS TANCADES

Quan hem pres consciència que les noves metodologies, paraules i pedagogies modernes, així com les polítiques educatives, socials i culturals, no són reeixides o transformadores en si mateixes, sinó que depenen, en gran mesura, del professional o col·lectiu que les encarna, hem començat a mirar-nos a nosaltres mateixes de manera radical.

I és que, encara que sabem els discursos, parlem de metodologies innovadores o ens definim com a professionals progressistes, les nostres pràctiques, cossos i organitzacions poden ser tradicionals i estar plenes de reglaments i automatismes.

Us convidem a revisar el nostre rol com a educadores, artistes o treballadores de l’àmbit social per tal d’ampliar o deformar el punt de vista des d’on fem i mirem la realitat.

Objectius:

  • Revisar el nostre rol professional des d’una perspectiva política.
  • Elaborar eines per a la facilitació de grups.
  • Promoure un enfocament col·laboratiu i comunitari.
  • Reivindicar l'autonomia i la creativitat professional.

Descarregueu-vos la fitxa completa del curs.

A càrrec de: Josep Maria Aragay Borràs, educador social, col·legiat 10900. Va estudiar integració social, educació social i musicoteràpia “especialitzant-se” en l’ús social, educatiu, comunitari i polític de les arts. 

INSCRIPCIONS TANCADES

 


Certificat: les persones participants en aquest curs rebran una vegada finalitzi l’activitat un certificat d’assistència. Per tenir dret a aquest certificat cal haver assistit, com a mínim, al 80% de l'activitat formativa.

Aquesta formació pot ser bonificada per FUNDAE:

Les empreses privades que cotitzen a la Seguretat Social disposen d'un ajut per reduir el cost de la formació, del qual es poden beneficiar els treballadors i treballadores que fan cursos adreçats a la millora de les competències professionals.

El pas previ és la negociació individual entre el treballador/a i l'empresa, informant de la possibilitat del benefici mutu. L'empresa pot gestionar la bonificació directament amb FUNDAE, si hi està donada d'alta.

Trobareu més informació sobre aquest procediment en aquest enllaç.

Descomptes

  1. La segona formació i següents que es realitzin en el mateix any tindran un 15% de descompte.
  2. Les entitats que inscriguin 5 persones o més tindran un 10% de descompte.
  3. Les persones que participin en un col·lectiu del CEESC i/o representin el Col·legi, tindran un 15% de descompte.
  4. Els membres dels col·legis d’educadores i educadors socials de l’estat, gaudeixen del preu per a persones col·legiades del CEESC.
  5. Aquests descomptes no són acumulables i es prioritzarà sempre el que sigui més favorable a l’alumne.

Si vols acollir-te a un d’aquests descomptes, no facis el pagament ara i envia un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Et respondrem amb la quantitat que has de pagar i el mètode de pagament.

Termes i condicions d’inscripció i pagament a activitats formatives.

En conveni amb:

Informació bàsica

Inici de l'activitat 06-05-2025 16:00
Finalització de l'activitat 15-05-2025 20:00
Col·legiats/ades i/o amics/gues del CEESC: 112 €
No col·legiats/ades: 192 €
Persones aturades i/o pensionistes 96 €
Localització Barcelona