En la presentació del seu TFG, l'autora posa el focus en preguntar-se com construeixen la seva maternitat les mares de persones autistes, quins significats atribueixen a l'amor i a l'instint materns, a les cures que són invisibilitzades i si troben el suport social per obrir el camí cap a les cures col·lectives.
Aquesta jornada vol esdevenir un espai de trobada per a entitats que es dediquen al circ social i organitzacions que treballen amb gent gran, amb l’objectiu de promoure el circ com a pràctica artística saludable entre aquest col·lectiu i fomentar el treball en xarxa i la creació de projectes arreu del territori català.
Aquest curs presenta una metodologia d’intervenció socioeducativa basada en eines sistèmiques mitjançant la gamificació. Aprendrem tècniques, mètodes i sinergies terapèutiques des del sentir i viure les emocions ; crearem i dissenyarem noves estratègies de treball dins l'atenció individualitzada i grupal que facilitin els plans de millora, de treball i/o de vida.
Aquest curs pràctic pretén provocar nous moviments d’adaptabilitat als canvis, beneficiant-se de la tecnologia i la interdisciplina creativa, així com nodrir els participants de noves eines provinents de la innovació, pensament visual i metodologies àgils per a la creativitat, treball en equip i gestió del temps.
El paper de l'educador o l'educadora social com a perit/a judicial no només és vital per a la bona administració de la justícia, sinó que també reafirma el compromís dels professionals de l'educació social amb la protecció dels drets i el benestar de les persones a través d'una intervenció informada i responsable en els processos judicials.