El Gran concert per a les persones refugiades al Palau Sant Jordi és la nit més esperada de la campanya Casa nostra, casa vostra. Una nit en què hem de ser-hi tots per cridar ben fort que volem acollir. Volem acollir refugiats i refugiades i totes aquelles persones que s’han vist obligades a fugir forçosament de casa seva, jugant-se la vida al Mar Mediterrani o en altres rutes. Volem acollir els que han d’arribar i els que ja són aquí.
Aquest concert és un gran espectacle dirigit per La Fura dels Baus i que comptarà amb actuacions de moltíssimes personalitats del món de la música i les arts escèniques.
Participa en aquesta vivència històrica! Una nit espectacular amb mil i un moments que recordarem per sempre. Que quedi clar que Catalunya és, com ho ha estat sempre, una terra d’acollida!
Les entrades ja són a la venda a Atrapalo.com a un preu d'entre 15 i 60 €

| Inici de l'activitat | 11-02-2017 |
Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya • 934 521 008 • ceesc@ceesc.cat