Data: Dissabte, 1 d'octubre a les 10 h.
Lloc: Seu de l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI), sala Espai IX. Plaça de la Catedral
Activitat gratuïta i oberta a tots els públics.
Visita guiada a l'exposició "140 anys d'impremta de la Diputació de Lleida", a càrrec de Dionís Gutiérrez, comissari i eximpressor.
La impremta de la Diputació de Lleida es va crear lligada a la Casa de Misericòrdia, un dels precedents de l'actual sistema de protecció de la infància i l'adolescència, per tal d'ensenyar un ofici, fer inserció laboral i imprimir la documentació de l'ens provincial.
Dionís Gutiérrez ho va viure en primera persona i vetlla per mantenir la memòria històrica d'aquestes institucions. Amb ell farem una visita guiada a l'exposició.
La mostra permet conèixer un dels orígens de la professió de l'educació social i reflexionar sobre el repte de la inserció sociolaboral de joves tutelats i extutelats.
Activitat emmarcada en la commemoració a la demarcació de Lleida del Dia Internacional de l'Educació Social.
| Inici de l'activitat | 01-10-2022 10:00 |
| Localització | Lleida |
Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya • 934 521 008 • ceesc@ceesc.cat