Durada: 12 hores.
Dates: 20, 27 d’octubre i 3 i 10 de novembre, de 16 a 19h.
Lloc: Aula virtual del CEESC.
Inscriu-t'hi en aquest enllaç.
Aquest curs serveix per justificar 12 hores de formació bianual obligatòria específica en matèria de mediació per seguir al Registre de mediadors del Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya.
El desenvolupament i l’activitat professional de les persones que es dediquen a la mediació i gestió col·laborativa i dialogada de conflictes, en les seves diverses modalitats, es troba en un moment interpel·lant.
Els i les professionals es troben exposats a les noves fórmules tecnològiques de comunicació. I en temps de pandèmia han mostrat una notable capacitat d'adaptació, reubicant-se en aquest marc telemàtic en la seva tasca diària.
Al mateix temps, han estimulat les persones usuàries del servei a entrar en aquesta forma de comunicació amb resultats molt satisfactoris. Tot i aquesta imposició tecnològica han de seguir enfrontant-se a diversos desafiaments, adaptant-se als contextos normatius i als contextos institucionals.
Aquest taller va dirigit a professionals amb experiència, que vetllen per la qualitat i l'acompliment del seu rol en els processos de resolució de conflictes. La finalitat és oferir dinàmiques àgils i creatives desenvolupant el pensament visual i interdisciplina col·laborativa. Està dissenyat per saber establir reptes, com el que ara se’ns presenta amb la entrada en vigor de la nova llei 9/2020, que estableix la sessió prèvia obligatòria a la mediació.
Objectius:
Descarregueu-vos la fitxa completa del curs.
A càrrec de: Alejandro Sanz, agile team coach, facilitador de design sprint i estructures alliberadores. Daniela Patricia Almirón, advocada, mediadora, consultora en gestió de conflictes, coordinadora parental, cybermediadora, cronista de premsa i radio.
Inscriu-t'hi en aquest enllaç.
Estem tenim problemes amb el pagament amb targeta bancària. Si ho intentes i veus que tens problemes, et recordem que hi ha la possibilitat de fer el pagament per transferència (rebràs les instruccions de com fer-la un cop t'hi hagis inscrit).
Certificat: les persones participants en aquest curs rebran una vegada finalitzi l’activitat un certificat d’assistència. Per tenir dret a aquest certificat cal haver assistit, com a mínim, al 80% de l'activitat formativa.
Descomptes
Aquests descomptes no són acumulables.
Si vols acollir-te a un d’aquests descomptes, no facis el pagament ara i envia un correu electrònic a
Termes i condicions d’inscripció i pagament a activitats formatives.
En conveni amb:
| Inici de l'activitat | 20-10-2021 16:00 |
| Finalització de l'activitat | 10-11-2021 19:00 |
| Col·legiats/ades i/o amics/gues del CEESC: | 40 € |
| No col·legiats/ades: | 55 € |
| Persones aturades i/o pensionistes | 45 € (cal presentar documentació acreditativa) |
| Localització | En línia |